تاریخ انتشار: شنبه 16 مهر 1401 | 11:43 ق.ظ
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت روز ملی روستا و عشایر
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت روز ملی روستا و عشایر به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت، دکتر اسماعیل خوشبخت در پیامی پانزدهم مهرماه روز روستا و عشایر را تبریک گفت.متن پیام بشرح زیر است: باسمه تعالیجوامع روستایی و عشایری، خاستگاه و آغازگر تمدن بشری و ضامن استقلال، امنیت وخودکفایی کشورند و به راستی، میتوان آنان را محمل […]

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت، دکتر اسماعیل خوشبخت در پیامی پانزدهم مهرماه روز روستا و عشایر را تبریک گفت.
متن پیام بشرح زیر است:

باسمه تعالی
جوامع روستایی و عشایری، خاستگاه و آغازگر تمدن بشری و ضامن استقلال، امنیت وخودکفایی کشورند و به راستی، میتوان آنان را محمل فرهنگ اصیل جامعه دانست.
روستائیان و عشایر بعنوان پیشقراولان دفاع مردمی، همواره در حساس ترین برهه های تاریخی و در تمامی مبارزات آزادی خواهانه، استقلال طلبانه و ظلم ستیزانه این مرز و بوم، نقشی بی بدیل داشته اند، نقشی که باید بعنوان الگویی مثال زدنی و افتخاری درخشان برای نسل جدید تبیین و تشریح گردد.

بی تردید توسعه و ترویج فرهنگ روستایی و عشایری با تاکید بر نقش روستاییان و عشایر کشور به‌ویژه در زمینه توسعه و رشد اقتصادی، زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات موجود در کشور است.

اینجانب روز ملی روستا و عشایر را به همه روستائیان شریف و عشایر غیور، بخشداران، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران محترم روستاهای شهرستان تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم با مشارکت روستائیان و عشایر ولایی و همیشه در صحنه، شاهد ارتقای شاخص های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی باشیم.

دکتر اسماعیل خوشبخت
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار