تاریخ انتشار: یکشنبه 28 مهر 1398 | 10:48 ق.ظ
برگزاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت
برگزاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد. به گزارش”سلام مرودشت ” به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، محمد کریم میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری مرودشت که در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سخن می گفت با بیان اینکه ساماندهی و فرهنگ سازی در خصوص مراسمات ختم نیاز به پذیرش مردمی […]

شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد.

به گزارش”سلام مرودشت ” به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، محمد کریم میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری مرودشت که در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سخن می گفت با بیان اینکه ساماندهی و فرهنگ سازی در خصوص مراسمات ختم نیاز به پذیرش مردمی دارد گفت: برای اجرای این مهم باید از افراد تاثیرگذار، مطلع و معتمدین بهره برد .

وی افزود: بعضا برای خانواده هایی که تازه عزیزی را از دست داده اند،علاوه بر غم فقدان یکی از نزدیکان، تامین هزینه های تشریفات و مراسمات متعدد نیز باعث ناراحتی و استیصال مضاعف شده است.

معاون سیاسی فرمانداری مرودشت با اشاره به دستور کار شورای فرهنگ عمومی در خصوص نامگذاری یکی از میادین شهر به نام آزادگان گفت: آزادگان دلاورانی هستند که در راه دفاع از کیان مقدس ایران اسلامی ایثار و جانفشانی کرده اند و بر گردن تک تک ما حق بسیاری دارند .


در ادامه این نشست حجت الاسلام آقایی امام جمعه شهر مرودشت اظهار داشت: کمیته تخصصی ساماندهی مراسمات ختم برگزار شده و مصوباتی نیز در این خصوص داشته است.

وی افزود: برگزاری حداکثر سه مراسم ترحیم، چهلم و سالگرد_ ساده و مختصر بودن پذیرایی ها در مجالس ختم_ کاهش رفت و آمد به منزل خانواده مرحوم و کاهش زمان مراسمات ختم از جمله مصوبات این کمیته بوده است . وی در پایان با بیان اینکه این موارد به صورت توصیه ای خواهد بود اذعان داشت: جهت آگاهی عموم بنرهای حاوی این موارد در مساجد نصب خواهد شد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار