تاریخ انتشار: سه شنبه 19 بهمن 1400 | 16:56 ب.ظ
نخستین جشنواره مجریگری و سخنوری حافظ در مرودشت
نخستین جشنواره مجریگری و سخنوری حافظ در مرودشت به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ همزمان با ایام دهه مبارک فجر پیروزی شگوهمند انقلاب اسلامی نخستین جشنواره مجریگری و سخنوری حافظ به مدت دو روز در سالن شهرداری مرودشت برگزار و در مراسم اختتامیه در روز ۱۵ بهمن ماه نفرات برتر معرفی و […]


به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ همزمان با ایام دهه مبارک فجر پیروزی شگوهمند انقلاب اسلامی نخستین جشنواره مجریگری و سخنوری حافظ به مدت دو روز در سالن شهرداری مرودشت برگزار و در مراسم اختتامیه در روز ۱۵ بهمن ماه نفرات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
سجاد عباسی از مجریان توانمند صدا و سیمای مرکز فارس و دبیر این جشنواره هدف از برگزاری آن را ایجاد فضای رقابتی سالم و کشف استعدادهای جدید در زمینه اجرا و گویندگی برشمرد وگفت: شهرستان مرودشت در زمینه مجری گری و گویندگی دارای استعداد های زیادی است که با آموزش می توان مجریان جوان و مستعدی را پرورش و معرفی کرد.
وی گفت: در نخستین جشنواره گویندگی حافظ تعداد ۳۰ نفر در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و مجریگری به یکدیگر به رقابت پرداخته که نفرات برتر در هر بخش معرفی و با اهدا لوح یاد بود تندیس و هدایا از آنان تقدیر شد.
نفرات برتر این جشنواره عبارتند از:
بخش مقدماتی: ریحانه سجادیان مقام سوم، مریم رجایی مقام دوم، حدیث قاسمی مقام اول و فاطیما میرزایی با اعتماد به نفس ترین اجرا کننده
بخش پیشرفته: علی محمد محمودی مقام سوم، رویا صفری مقام دوم و شیما حاجی زمانی و زهرا رضایت پناه به طور مشترک مقام اول
بخش مجریگری: حامد خلیلوند و محسن چراغی به طور مشترک مقام سوم، نگین کریمی مقام دوم و مینا زارعی مقام اول همچنین فاطمه سجادیان با ۱۴ سال سن از دید هیات داوران به عنوان پدیده جشنواره انتخاب و معرفی شد.
هیات داوران این جشنواره را سعید قائد شرفی پیشکسوت نمایش و نقالی خوانی، شهناز عمادی نویسنده و مسئول انجمن ادبی باران و سعید چهره مجری وگوینده تشکیل می دادند.
این جشنواره توسط انجمن مجریان و سخنوران سیمرغ با مجوز وهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، شهرداری و ‌شورای اسلامی شهر مرودشت برگزار گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار