تاریخ انتشار: سه شنبه 20 فروردین 1392 | 12:25 ب.ظ
بخشدار جدید بخش کامفیروز مرودشت معرفی شد
بخشدار جدید بخش کامفیروز مرودشت معرفی شد طی حکمی از سوی استاندار فارس ودر آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس ،فرماندار مرودشت ونماینده مردم شهرستان در مجلس و جمعی از مسئولان محلی وشهرستانی بخشدار جدیدکامفیروز معرفی شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سید یدالله حسینی فرماندار مرودشت در این آیین اظهار داشت:بخش کامفیروزدارای قابلیت و پتانسیل بسیار بالایی است […]

  • طی حکمی از سوی استاندار فارس ودر آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس ،فرماندار مرودشت ونماینده مردم شهرستان در مجلس و جمعی از مسئولان محلی وشهرستانی بخشدار جدیدکامفیروز معرفی شد.
  • به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سید یدالله حسینی فرماندار مرودشت در این آیین اظهار داشت:بخش کامفیروزدارای قابلیت و پتانسیل بسیار بالایی است و برای توسعه این منطقه باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

    حسینی ادامه داد: رفع مطالبات مردم و پیگیری مشکلات شهروندان در دستور کار مسئولان قرار دارد و در این مسیر همه باید کمک کنند.

    رییس حوزه انتخابیه شهرستان مرودشت مظهر حماسه سیاسی را انتخابات دانست وتصریح کرد:یقینا ملت ایران با شور ونشاط وانتخات آگاهانه در صحنه انتخابات حضور می یابند واهداف شعار حماسه سیاسی را محقق خواهند نمود وهمین حضور پررنگ آنان است که همچون گذشته بر قدرت وعظمت ایران در عرصه جهانی وبین المللی می افزاید.

    در این آیین با تجلیل از خدمات روح الله نعمتی بخشدار سابق،محمد قاسم قاسم زاده به عنوان بخشدار جدید کامفیروز معرفی شد.

    گفتنی است بخش کامفیروزدارای۲۰ روستا و با جمعیتی افزون بر۱۸هزار نفر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار