تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1400 | 08:21 ق.ظ
قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی مرودشت
قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از قلع و قمع هشت هزار متر مربع تغییرکاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، کاووس همتی گفت: سحرگاه یکشنبه شانزدهم آبان ماه با بهره گیری از یک دستگاه لودر […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از قلع و قمع هشت هزار متر مربع تغییرکاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، کاووس همتی گفت: سحرگاه یکشنبه شانزدهم آبان ماه با بهره گیری از یک دستگاه لودر ساخت و ساز های غیر مجاز در روستای عماد آباد از توابع شهرستان مرودشت تخریب و اعاده به وضع ابتدایی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان مرودشت شامل ۶ قطعه دیوار کشی و فنس کشی بوده است، تصریح کرد: این عملیات در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی اجرایی شده است.

به گفته وی؛ کار تخریب و بازگشت به وضعیت سابق در زمین های مذکور با دستور قضایی و نظارت دادستان شهرستان مرودشت و همراهی یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی و کارکنان اداره امور اراضی این شهرستان صورت گرفت.

همتی با تاکید بر استمرار مقابله با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان مرودشت اظهار کرد: تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز تا کوتاهی کامل دست متصرفان در عرصه های کشاورزی این شهرستان ادامه دارد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار