تاریخ انتشار: دوشنبه 16 فروردین 1400 | 14:14 ب.ظ
آغاز هنری درنوروز۱۴۰۰
آغاز هنری درنوروز۱۴۰۰ انجمن های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت نوروز۱۴۰۰را با برنامه های متنوع هنری آغازکردند.

به گزارش سلام مرودشت، عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه در آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی اکثر فعالیت های اجتماعی حداقل و یا کاملا متوقف میشود گفت: هنرمندان و انجمن های فرهنگی هنری این اداره با برنامه ریزی ارتباط خود را با مخاطبان و علاقمندان،در تعطیلات نوروز حفظ کرده است.
سلیمانی افزود: بیش از یکسال است که شیوع ویروس کرونا در جامعه محدودیت های زیادی رادر برگزاری و ارائه برنامه های فرهنگی هنری به وجود آورده است که با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای جبران خلاءهای به وجود آمده تلاش های خود را با همکاری انجمن های فرهنگی هنری به کار گرفته است.
وی در ادامه گفت:گروه هنری آفتاب گردون با مدیریت مهدی زارع یکی از هنرمندان پرکار و محبوب شهرستان همه ساله ویژه برنامه تحویل سال را در کنار بچه های بهزیستی برگزار میکند که امسال نیز این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزارشد.
سلیمانی؛اجرای برنامه های عیدانه درمیلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و میلاد(عج)،تولید فیلم کوتاه ، حضور و اجرای هنرمندان در برنامه ی زنده تلوزیونی ،تهیه ویدیوهای کوتاه ازپیام های تبریک نوروزی هنرمندان ، اجراهای هنری وانتشار در فضای مجازی ، تولید قطعات موسیقی بدون کلام توسط هنرمندان انجمن موسیقی اداره به سفارش واحد موسیقی صداوسیمای مرکز فارس ،نقاشی و طراحی از آثار تاریخی شهرستان در فضای باز، نشست با مسئولین انجمن های فرهنگی هنری به منظوربرنامه ریزی برنامه های سال۱۴۰۰را از دیگر برنامه های انجام شده در تعطیلات نوروز بیان کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار