تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اسفند 1399 | 14:10 ب.ظ
بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آموزشگاه آزاد هنری میرعماد مرودشت
بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آموزشگاه آزاد هنری میرعماد مرودشت به گزارش سلام مرودشت،عبدالصمد سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در بازدید های دوره ای خود از مراکز فرهنگی هنری با حضور در آموزشگاه میرعماد یکی از قدیمی ترین آموزشگاهای شهرستان از این واحد آموزشی بازدید و در روند کمی و کیفی فعالیت های آن قرار گرفت. سیلمانی در حاشیه این بازدید […]

به گزارش سلام مرودشت،عبدالصمد سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در بازدید های دوره ای خود از مراکز فرهنگی هنری با حضور در آموزشگاه میرعماد یکی از قدیمی ترین آموزشگاهای شهرستان از این واحد آموزشی بازدید و در روند کمی و کیفی فعالیت های آن قرار گرفت.
سیلمانی در حاشیه این بازدید با بیان این مطلب که مراکز آموزشی آزاد هنری شبکه های خدمات فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که با بهره گیری از دانش و تخصص هنری در رشته های مختلف در جامعه برای علاقمندان خدمات آموزشی استاندارد ارائه می نماید.
وی در ادامه گفت: آموزش های تخصصی به ویژه در حوزه هنر نیاز به ذوق و علاقه خاص دارد تا بتواند متناسب با نیاز علاقمندان خدمات خود را ارائه و سهم خود را در رشد و گسترش هنرهای هفتگانه ادا نماید.
الهام صفایی مدیر آموزشگاه میر عماد از فعالیت های آموزشگاه شرح مختصری ارائه نمود و پیشنهاداتی در خصوص برگزاری نمایشگاه و جشنواره در رشته های خوشنویسی و نقاشی را مطرح و خواستار حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
درپایان از نمایشگاه هفت سین آموزشگاه میرعماد بازدید و با اهدا لوح تقدیر و تندیس از مدیر این آموزشگاه تقدیر بعمل آمد. غلامعلی نوروزی مسئول دبیرخانه انجمن های فرهنگی و هنری، اسماعیل حبیبی مسئول انجمن خوشنویسی، حسن شکری زاده پیشکسوت موسیقی و مدیر آموزشگاه موسیقی عارف حضور داشتند. حامد فلاح و حسین ناظمی از انجمن فیلم، عکس و پویانمایی در تهیه فیلم و عکس این دیدار همراهی و همکاری داشتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار