تاریخ انتشار: سه شنبه 26 اسفند 1399 | 09:22 ق.ظ
کشف بیش از ۳۰ هزار عدد مواد محترقه درمرودشت
کشف بیش از ۳۰ هزار عدد مواد محترقه درمرودشت فرمانده انتظامی “مرودشت” از کشف ۳۳ هزار و ۸۷ عدد انواع مواد محترقه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: در راستای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخر سال و برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد محترقه، اجرای طرح های مقابله ای امنیتی و انتظامی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی “مرودشت” با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، موفق شدند از یک واحد صنفی، ۳۳ هزار و ۸۷ عدد انواع مواد محترقه را کشف کنند.
فرمانده انتظامی “مرودشت” با اشاره به اینکه ارزش ترقه‌های مشکوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شد.
سرهنگ “زینلی” به شهروندان هشدار داد: وحشت دیگران را دستمایه شادی خود قرار ندهند و با مواد محترقه و به بهانه دلخوشی، موجب ناراحتی دیگران نشوند و به والدین توصیه کرد برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار و فرزندان خود را جدی بگیرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار