تاریخ انتشار: شنبه 23 اسفند 1399 | 08:38 ق.ظ
بالغ بر ۲۴ هزار تن کود اوره در مرودشت توزیع شد
بالغ بر ۲۴ هزار تن کود اوره در مرودشت توزیع شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از توزیع ۲۴ و ۵۰۰ هزار تن اوره توسط سامانه مزرعه برکت خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد سهمیه تخصیصی به شهرستان توسط بهره برداران خریداری شده است.به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی اظهار کرد: این میزان اوره از ابتدای فصل کشت گندم و جو توسط بیش از […]


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از توزیع ۲۴ و ۵۰۰ هزار تن اوره توسط سامانه مزرعه برکت خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد سهمیه تخصیصی به شهرستان توسط بهره برداران خریداری شده است.
به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی اظهار کرد: این میزان اوره از ابتدای فصل کشت گندم و جو توسط بیش از ۳۰ کارگزار بخش خصوصی وتعاونی های تولید و روستایی تامین شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با تاکید براینکه توزیع کود شیمایی صرفا از طریق سامانه مزرعه برکت انجام می شود، افزود: متقاضیان با مراجعه به سامانه و ثبت درخواست خرید فرم اطلاعات خود را بررسی و با ثبت اطلاعات نسبت به مراحل بعدی دریافت کود اقدام کنند.
به گفته رحیمی؛ شناسایی و ثبت اطلاعات سطح زیر کشت محصولات زراعی یا باغی افراد متقاضی در هر سال زراعی در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی پیش شرط بررسی تخصیص نهاده ها به افراد است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بهره برداران در هنگام خرید، نوع کود، نام کارگزاری و میزان کود اختصاص یافته را بررسی کنند و در اخر با پرداخت از طریق درگاه اینترنتی فرایند خرید را تکمیل کنند.
رحیمی یادآور شد: بهترین و سریعترین راه خرید کود اوره استفاده از گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی است و قرار گرفتن در صف یا لیست انتظار کافی نت، پست بانک و یا کارگزاری ها توصیه نمی شود.
او با بیان اینکه همه فرآیندهای این سامانه توسط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مورد تایید است، ابراز کرد: سامانه مذکور با هدف تسهیل و تسریع در تخصیص و توزیع شفاف، عادلانه و به موقع نهاده های کشاورزی از جمله کود اوره د رراستای خدمات رسانی به بهره برداران راه اندازی شده است.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، مشکلات خرید کود و نارضایتی بهره برداران از توزیع کود را ناشی از عدم خرید به موقع کود و ترافیک خرید در ماه های پایانی سال عنوان کرد و افزود: بدیهی است با حجم تقاضای بالا، توزیع کود جوابگوی متقاضیان نیست و مشکلات ثانویه را در پی دارد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار