تاریخ انتشار: سه شنبه 16 دی 1399 | 12:15 ب.ظ
جوجه ریزی یک میلیون قطعه ای در مرودشت
جوجه ریزی یک میلیون قطعه ای در مرودشت مسئول اداره بهبود تولیدات دامی شهرستان مرودشت از جوجه ریزی مرغ گوشتی یک میلیون و ۲۸۲ هزار قطعه ای در ۳۸ واحد مرغداری از ابتدای آبان ماه در این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت، سید محمد رضا دهقانیان اظهار کرد: پیش بینی می شود از این میزان جوجه ریزی ۳۲۰۰ تن مرغ تحویل کشتارگاه […]


مسئول اداره بهبود تولیدات دامی شهرستان مرودشت از جوجه ریزی مرغ گوشتی یک میلیون و ۲۸۲ هزار قطعه ای در ۳۸ واحد مرغداری از ابتدای آبان ماه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، سید محمد رضا دهقانیان اظهار کرد: پیش بینی می شود از این میزان جوجه ریزی ۳۲۰۰ تن مرغ تحویل کشتارگاه شود.
دهقانیان با بیان اینکه جوجه ریزی ها از ابتدای آبان آغاز شده است، افزود: از امروز چهاردهم دی ماه تا پایان بهمن ماه مرغ های پرورشی به مرور به کشتارگاه در سطح شهرستان و استان تحویل داده می شوند.
به گفته وی؛ گوشت سفید تولیدی علاوه بر تامین بخشی از نیاز شهرستان به سایر نقاط استان نیز ارسال می شود.
این کارشناس تصریح کرد: کارشناسان تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با پایش مستمراز این مرغداری ها و ثبت جوجه ریزی درسامانه GIS سازمان دامپزشکی،توزیع نهاده موردنیازدرسامانه بازارگاه را نظارت می کنند.
دهقانیان با اشاره به نقش صنعت دام و طیور در تأمین امنیت غذایی و مواد پروتئینی و لبنی در سبد غذایی خانوارها خاطر نشان کرد: شهرستان مرودشت در زمینه تولیدات دامی و طیور از ظرفیت بالایی برخوردار است و این شهرستان رتبه چهارم تولید گوشت سفید را در استان داراست./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار