تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آذر 1399 | 08:42 ق.ظ
مرودشت، بزرگترین صادرکننده رب گوجه فرنگی در فارس
مرودشت، بزرگترین صادرکننده رب گوجه فرنگی در فارس مسئول صنایع غذایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از صادرات ده هزار و ۷۱۰ تن رب گوجه فرنگی، شوری و ترشی با ارزش بیش از یکصد و بیست میلیارد تومان به کشور های مختلف آسیایی و اروپایی خبر داد.به گزارش سلام مرودشت، سیده فاطمه زارع اظهار کرد: محصول تولیدی به کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، رومانی، […]

مسئول صنایع غذایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از صادرات ده هزار و ۷۱۰ تن رب گوجه فرنگی، شوری و ترشی با ارزش بیش از یکصد و بیست میلیارد تومان به کشور های مختلف آسیایی و اروپایی خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، سیده فاطمه زارع اظهار کرد: محصول تولیدی به کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، رومانی، قزاقستان، دبی، عراق، افغانستان، پاکستان، عمان و … به صورت مستقیم و یا با واسطه صادر می شود.
زارع با بیان اینکه در شهرستان مرودشت ۱۱۳ واحدصنایع تبدیلی با مجوز جهاد کشاورزی وجود دارد، تصریح کرد: این شهرستان مقام اول تولید رب گوجه در استان فارس را داراست.
این کارشناس با اشاره به اینکه صادرات گسترده این محصول در مرودشت دلیل بر کیفیت بالای آن است، افزود: رب گوجه فرنگی در این شهرستان با دستگا های مدرن تهیه و در قوطی، شیشه و حلب با سایز های مختلف و بعضا فله و به صورت اسپتیک به بازرگانان عرضه می شود.
وی با اشاره به سهم ۳۸.۵ درصدی شهرستان مرودشت درتولید رب گوجه فرنگی افزود: ۲۱.۴ درصد کل رب گوجه کشور متعلق به واحد‌های شهرستان مرودشت است.

مسئول صنایع مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت در خصوص اشتغال زایی این صنعت در شهرستان نیز یادآور شد: واحد‌های تولیدی در مرودشت زمینه اشتغال بیش از هزار نفر را فراهم کرده است./روابط عمومی جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار