تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آذر 1399 | 16:52 ب.ظ
معرفی ۲۵۶۰ نفر برای دریافت کشاورز کارت
معرفی ۲۵۶۰ نفر برای دریافت کشاورز کارت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در اولین مرحله از اعطای کشاورز کارت، ۲۵۶۰ نفر با سطحی بالغ بر ۱۲ هزار و ۷۱۲ هکتار و رقمی معادل ۲۵۴ هزار و ۱۷۵ میلیون ریال به بانک معرفی شده اند. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی تصریح کرد: مراجعین تنها سه روز از تاریخ معرفی به بانک […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در اولین مرحله از اعطای کشاورز کارت، ۲۵۶۰ نفر با سطحی بالغ بر ۱۲ هزار و ۷۱۲ هکتار و رقمی معادل ۲۵۴ هزار و ۱۷۵ میلیون ریال به بانک معرفی شده اند.

معرفی 2560 نفر برای دریافت کشاورز کارت

به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی تصریح کرد: مراجعین تنها سه روز از تاریخ معرفی به بانک مهلت دارند به شعب هفت گانه کشاورزی  مراجعه کنند.

وی افزود: ۱۹۹ هزار و چهارصد میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح کشاورز کارت به کشاورزان این شهرستان اختصاص یافته است.

رحیمی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ هزار هکتار گندم، جو و کلزا در مرودشت کشت می شود، ابراز کرد: مبلغ ابلاغی برای سطح حدود ۹۹۷۰ هکتار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کشاورز کارت به منظور حمایت از تولید سه محصول راهبردی کلزا، گندم و جو در حال اجرا است، اظهار کرد: مبلغ ارسالی به بانک با ۲۰ درصد افزایش احتمالی پیش بینی شده است.

رحیمی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح به ازای هر هکتار از کشت های راهبردی ۲۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد تعلق می گیرد.

او با بیان اینکه بانک های عامل در خصوص وثیقه و ضمانت همکاری لازم را دارند، یادآور شد: بهره برداران متقاضی و دارای اولویت می توانند با داشتن سند زمین پروانه چاه و سایر وثیقه های مورد نیاز بانک تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال به صورت ضمانت زنجیره ای یا خود ضمانتی نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت تصریح کرد: با استفاده از این کارت، کشاورزان می توانند کود و بذر مورد نیاز را از فروشگاه های کارگزار شرکت خدمات حمایتی تهیه کنند.روابط عمومی جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار