تاریخ انتشار: شنبه 24 آبان 1399 | 11:33 ق.ظ
” برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در مرودشت “
” برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در مرودشت “ به گزارش سلام مرودشت ؛ با حضور عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ،محمد جواد گرانمایه رئیس اداره کتابخانه های عمومی، حمزه علیزاده کارشناس فرهنگی هنری و علی اسفندیاری مدیر موسسه فرهنگی و هنری فاتحان راه دانش برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی بحث و تباد تشریح نمودند . عبدالصمد سلیمانی با اشاره به […]

به گزارش سلام مرودشت ؛ با حضور عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ،محمد جواد گرانمایه رئیس اداره کتابخانه های عمومی، حمزه علیزاده کارشناس فرهنگی هنری و علی اسفندیاری مدیر موسسه فرهنگی و هنری فاتحان راه دانش برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی بحث و تباد تشریح نمودند .

عبدالصمد سلیمانی با اشاره به شرایط فعلی جامعه در موضوع کرونا و الزام رعایت شیوه نامه های مراقبتی در این مقطع زمانی به اهمیت فعالیت های فرهنگی و هنری با ا ستفاده از طرفیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: در این شرایط تعامل ،مشارکت و همکاری ادارات، نهاد و موس سه های فرهنگی هنری برای حفظ ارتباط با مخاطبان خود و جامعه بیش از پیش لازم و ضروری است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت بیان کرد ؛ با فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره امور کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت با مشارکت و همکاری برنامه های مربوط به این هفته متناسب با شرایط فعلی ، متنوع و متفاوت پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه از محمد جواد گرانمایه رییس اداره امور کتابخانه های عمومی شهرستان و همکاران آن مجموعه در مشارکت و همکاری صمیمانه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در انجام برنامه های فرهنگی هنری ئ همچنین و مشارکت علی اسفندیاری مدیریت موسسه فاتحان راه دانش در برگزاری برنامه ها هفته کتاب و کتابخوانی سال های گذشته تقدیر و تشکر کرد.

محمد جواد گرانمایه رئیس اداره کتابخانه های عمومی تعامل و مشارکت در انجام برنامه های فرهنگی و هنری را گامی موثر و سازنده در تحقق اهداف هر دو اداره دانست که این مهم در رویکرد مدیریت جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محسوس می باشد. و در این راستا فصل های جدیدی برای مشارکت و همکاری گشوده شده است که برگزاری برنامه هفته کتاب نیز از این جمله می باشد .

گرانمایه در ادامه با اشاره به شرایط ویژه جامعه در مواجه با ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی گفت برنامه های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی امسال متناسب با شرایط یاد شده پیش بینی و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در ادامه به شرح برنامه های این هفته پرداخت که وی برنامه پویش طنز خانواده را یکی از مهمترین برنامه های این هفته عنوان نمود که با حضور استاد مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده کشوری به مدت یک ساعت در فضای مجازی با حضور شرکت کنندگان برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان بطور هم زمان ضرب المثل های رایج را ارائه و توسط استاد رحماندوست داوری و نفرات برتر انتخاب و معرفی می گردد. از دیگر برنامه های این هفته می توان به غبار روبی و گلباران قبور شهدا ، تجلیل از کتابدار و عضو برتر کتابخانه ، تجلیل از نویسندگان نوجوان ، رونمایی از کتاب و برنامه پویش طنز خانواده ، تجلیل از نویسنده نوجوان مرودشتی ساغر خسروی مولف کتاب ” چشم در چشم “، تجلیل از کتابخوانان نوجوان باشگاه کتابخوان فاتحان، دیدار و تقدیر از کارمند ان کتابخوان آتش نشانی و شهرداری اشاره کرد که از تاریخ ۲۴ الی ۲۹ آبانماه برگزار خواهد شد ./روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار