تاریخ انتشار: یکشنبه 11 آبان 1399 | 13:59 ب.ظ
پلمب یک واحد آرایشگاه به دلیل فعالیت غیر مجاز در مرودشت
پلمب یک واحد آرایشگاه به دلیل فعالیت غیر مجاز در مرودشت ?رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت از تعطیلی یک واحد آرایشگاه در شهر مرودشت خبر داد. ✍️به گزارش سلام مرودشت ، دکتر «مجید اکبرزاده» گفت: در پی تشدید بازرسی های کارشناسان بهداشت محیط این شبکه و ماموران انتظامی اماکن عمومی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، یک آرایشگاه متخلف با […]

?رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت از تعطیلی یک واحد آرایشگاه در شهر مرودشت خبر داد.

✍️به گزارش سلام مرودشت ، دکتر «مجید اکبرزاده» گفت: در پی تشدید بازرسی های کارشناسان بهداشت محیط این شبکه و ماموران انتظامی اماکن عمومی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، یک آرایشگاه متخلف با وجود هشدارها و اخطارهای مکرر با هماهنگی مقام قضایی در مرودشت تعطیل شد.

او افزود: با توجه به اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر کنترل شیوع این بیماری، فعالیت کلیه آرایشگاه های زنانه تا اطلاع ثانوی ممنوع و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد .

دکتر اکبرزاده اظهار کرد: انجام مواردی مانند تاتو و برداشتن خال و الکترولیز در آرایشگاه ها غیر مجاز می باشد و همه واحدهای ارائه دهنده خدمات پزشکی، تشخیصی، زیبائی و پوست باید مجوزهای قانونی لازم را داشته باشند و این مراکز موظفند تا مجوز فعالیت، دامنه فعالیت و تعرفه خدمات قانونی را در معرض دید همه مراجعان قرار دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مرودشت تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت عدم نصب پروانه فعالیت در واحدهای بخش خصوصی و عدم رعایت اصول بهداشتی از دریافت خدمات در آن واحد خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در طول شبانه روز موضوع را به کارشناسان تلفن گویای ۱۹۰ (سامانه ارتباطات مردمی وزارت بهداشت) اطلاع دهند./روابط عمومی شبکه بهداشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار