تاریخ انتشار: یکشنبه 11 آبان 1399 | 13:56 ب.ظ
راه یابی نویسنده و کارگردان مرودشتی به مرحله نهایی” هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران”
راه یابی نویسنده و کارگردان مرودشتی به مرحله نهایی” هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران” به گزارش سلام مرودشت طرح نمایش ” پیر زن و شب ” کاری از محمد رضا فلاحی نویسنده و لیلا همایون کارگردان زوج هنرمند مرودشتی به مرحله نهایی هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران راه یافت. عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راهیابی این اثر را به مرحله نهایی جشنواره بین المللی […]

به گزارش سلام مرودشت طرح نمایش ” پیر زن و شب ” کاری از محمد رضا فلاحی نویسنده و لیلا همایون کارگردان زوج هنرمند مرودشتی به مرحله نهایی هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران راه یافت.

عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راهیابی این اثر را به مرحله نهایی جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران به نویسنده و کاگردان این نمایش و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان تبریک گفته و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان در مرحله پایانی این رقابت، از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برای حضور در مرحله نهایی خبر داد.

این گروه نمایش می بایست تا ۱۰ دی ماه سال جاری فیلم طرح یاد شده را تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال تا در مرحله نهایی مورد ارزیابی قرار گیرد .

این زوج هنرمند، عناوین مختلفی را از جشنواره های داخلی و بین المللی کسب کرده اند و در حال حاضر مدیریت آموزشگاه آزاد هنری نمایش و موسسه فرهنگی و هنری بازیخانه مرودشت را نیز به عهده دارند./روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار