تاریخ انتشار: شنبه 10 آبان 1399 | 11:13 ق.ظ
بهره برداران کشاورزی مرودشت با کاربرد پهپاد در مزارع آشنا شدند
بهره برداران کشاورزی مرودشت با کاربرد پهپاد در مزارع آشنا شدند رئیس مرکز جهاد کشاورزی درودزن از برگزاری دوره آموزشی کاربرد سم پاش پهباد با مشارکت کمیته امداد امام (ره) و با هدف آشنایی کشاورزان، افزایش بهره وری و کاهش هزینه تولید در بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، عادل امینی افزود: دراین عملیات دو مخزن ۶ و ده لیتری […]

رئیس مرکز جهاد کشاورزی درودزن از برگزاری دوره آموزشی کاربرد سم پاش پهباد با مشارکت کمیته امداد امام (ره) و با هدف آشنایی کشاورزان، افزایش بهره وری و کاهش هزینه تولید در بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، عادل امینی افزود: دراین عملیات دو مخزن ۶ و ده لیتری آزمایش شد که هر دو با موفقیت پرواز و نقاط هدف را سمپاشی کردند.

 او با بیان اینکه پهبادهای کشاورزی با یکسری تغییرات می توانند انقلابی در صنت کشاورزی ایجاد کنند، تصریح کرد:این دستگاه ها می توانند با بکارگیری تکنیک در این حوزه برای بهبود عملکرد محلول پاشی در کوتاه ترین زمان ممکن، با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی نقش مهمی را در آینده ای نزدیک به عهده بگیرند.

امینی بر لزوم تقویت همکاری و هماهنگی میان بخش‌های خصوصی و دولتی اشاره کرد و افزود: همکاری بخش خصوصی و دولتی موجب رونق هر دو بخش خواهد شد و مزیت مستقیم آن به بهره برداران خواهد رسید.

وی با بیان اینکه  این روش به علت نداشتن ارتفاع خیلی زیاد نسبت به محصول، مشکل باد و هدر رفتن سم نیز برطرف خواهد شد،تصریح کرد: سرعت انجام کار به حدی است که علاوه بر دقت بسیار بالا امکان سمپاشی در سطوح بالا نیز فراهم می شود.

امینی بیان کرد: با توجه به امکان استفاده از پهباد در باغات و اراضی کشاورزی کلاس آموزشی با همین موضوع برای باغداران نیز برگزار خواهد شد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار