تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 آبان 1399 | 13:14 ب.ظ
بررسی مشکلات احداث سینما امید با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی
بررسی مشکلات احداث سینما امید با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به گزارش سلام مرودشت در راستای بررسی و رفع موانع پیش روی محل احداث سینما امید در مرودشت جلسه‌ای با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، شهردار و معاونین ایشان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد مرودشت برگزار شد.در این جلسه شهردار مرودشت ضمن ارائه گزارشی از […]

به گزارش سلام مرودشت در راستای بررسی و رفع موانع پیش روی محل احداث سینما امید در مرودشت جلسه‌ای با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، شهردار و معاونین ایشان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد مرودشت برگزار شد.
در این جلسه شهردار مرودشت ضمن ارائه گزارشی از روند چگونگی پیشرفت این پروژه بیان کرد: یکی از دلایلی که تاکنون این پروژه در شهر مرودشت شروع نشده، محدودیتهای است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین گردیده و مورد تائید شهرداری نمی‌باشد و اختصاص بودجه ۷۰۰ میلیون تومانی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد در شرایط کنونی حتی در تأمین ملک آن با مشکل مواجه می‌شویم چراکه شهرداری در خوش‌بینانه‌ترین حالت می‌بایست حدود ۱۲ میلیارد تومان هزینه نمایید تا این پروژه اجرائی شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر وزارت فرهنگ ارشاد تغییرات در نقشه را بپذیرد شهرداری با تمام توان کار خود را شروع خواهد کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حضور بخش خصوصی این پروژه را به بهره‌برداری خواهد رساند.
وی در ادامه افزود: با پیگیری‌های صورت پذیرفته سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این حوزه جذب‌شده و مجوزات اولیه هم اخذ گردیده که می‌بایست تغییراتی ازنظر جانمایی و همچنین لحاظ کردن کاربری‌هایی دیگر در کنار این سینما اقدام شود تا هزینه‌های جانبی آن تأمین شود.
رشیدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وجود یک سینما در شهر مرودشت الزامی بوده ولی در جانمایی، موقعیت و امکانات می‌بایست تجدیدنظر گردد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری یک سینما کار بسیار مشکلی بوده و لازم است در کنار این اقدام فرهنگی چندین کاربری دیگر لحاظ گردد تا سرمایه‌گذار ازنظر اقتصادی تأمین شود و مشکلاتی که درگذشته سینما ابوذر در خصوص تأمین هزینه‌های خود مواجه بود برخورد نکنیم.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: با توجه به شرایط اقتصادی با ۷۰۰ میلیون تومان تمی توان سینما ساخت و شهرداری می‌بایست مشوق هایی در این حوزه در نظر بگیرد تا بخش خصوصی بتواند در کنار احداث سینما هزینه‌های آن را تأمین نماید.
در ادامه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مرودشت بیان داشت: دلیل اینکه سینما امید در چندین سالن با صندلی‌های متفاوت دیده‌شده که بتوان از این مجموعه فرهنگی هنری به نحو احسنت در چندین بخش استفاده گردد و رونقی دوچندان به خود دهد./روابط عمومی شهرداری

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار