تاریخ انتشار: یکشنبه 6 مهر 1399 | 08:52 ق.ظ
بازدید از برخی اماکن فرهنگی و تاریخی فارس ششم مهرماه رایگان است
بازدید از برخی اماکن فرهنگی و تاریخی فارس ششم مهرماه رایگان است مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس اعلام کرد: بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی زیر نظر این اداره کل، ششم مهرماه به مناسبت روز جهانی گردشگری رایگان است. به گزارش سلام مرودشت، مصیب امیری در این زمینه بیان کرد: بر این اساس، بازدید از تخت جمشید، پاسارگاد، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، ارگ کریمخانی، نقش رستم، نقش […]

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس اعلام کرد: بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی زیر نظر این اداره کل، ششم مهرماه به مناسبت روز جهانی گردشگری رایگان است.

به گزارش سلام مرودشت، مصیب امیری در این زمینه بیان کرد: بر این اساس، بازدید از تخت جمشید، پاسارگاد، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، ارگ کریمخانی، نقش رستم، نقش رجب، شهر تاریخی بیشاپور، تنگ چوگان، قلعه دختر، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، موزه تخت جمشید، موزه پارس، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه گرمابه حمام وکیل، موزه بیشاپور، موزه مردم‌شناسی کازرون، موزه خط و کتابت نی‌ریز و موزه باغ نشاط لار برای گردشگران رایگان خواهد بود.
برخی از مکان های تاریخی و دیدنی فارس همچون نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک،باغ ارم و باغ عفیف آباد در اختیار دیگر سازمان هاست.
وی با اشاره به گرامیداشت روز جهانی گردشگری اظهار کرد: شعار امسال “گردشگری و توسعه روستایی” اعلام شده است که استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و برنامه‌ریزی هدفمند در ارائه خدمات در سطح جهانی از سوی فعالان گردشگری، به‌ویژه در روستاها فرصت‌ مغتنمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
بیست و هفتم سپتامبر مصادف با ششم مهرماه باعنوان روز جهانی گردشگری نامگذاری شده است./روابط عمومی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار