تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 شهریور 1399 | 08:44 ق.ظ
مدیرکل ارشاد فارس:
با یافتن سرمایه‌گذار، پردیس سینمایی امید مرودشت جان گرفت
با یافتن سرمایه‌گذار، پردیس سینمایی امید مرودشت جان گرفت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: با یافتن سرمایه‌گذار برای ایجاد پردیس سینمایی امید در شهرستان مرودشت، جانی تازه به این طرح داده شده و امیدواریم تا پایان فعالیت دولت این پروژه به نتیجه برسد.

به گزارش سلام مرودشت صابر سهرابی افزود: نبود سرمایه‌گذار، موضوع ایجاد پردیس سینمایی امید را در شهرستان مرودشت با موانعی رو به‌ رو کرد و حتی احتمال واگذاری این سهمیه را به شهرستانی دیگر رقم زد، اما هم اینک حل این مساله در حال رسیدن به نتیجه مطلوب است.

وی اظهار داشت: گفت‌وگوهای اولیه با سرمایه‌گذار صورت گرفته است و امیدواریم که این موضوع هرچه زودتر به نتیجه برسد و دومین شهر پُرجمعیت استان فارس از این موهبت بهره‌مند شود اما در صورتی‌که مطمئن شویم ایجاد پردیس سینمایی امید در شهرستان مرودشت ممکن نیست، امتیاز آن از فارس خارج نخواهد شد و به سایر شهرهای متقاضی در این استان اعطا می‌شود.

سازمان سینمایی کشور براساس آخرین آمار تاکنون سینما امید را به ۲۰ استان رسانده است. شهرستان مرودشت نیز که در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد، از لحاظ پیشینه فرهنگی، تمدنی و سرانه جمعیت سیزدهمین ایستگاه سینما امید به شمار می‌رود و امردادماه سال ۹۸ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور در مرودشت، نوید ایجاد سینما امید به مردم این شهر داد.

سازمان سینمایی کشور موظف شد، افزون بر ارائه مشاوره‌های فنی، تهیه نقشه و طراحی سازه، پرداخت هفت میلیارد ریال را به ‌صورت کمک بلاعوض برای ایجاد این پردیس بر عهده گیرد و مجوز آن نیز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس صادر شود.

براساس بررسی‌های میدانی، محل ساخت پردیس سینمایی امید در مرودشت، بوستان انقلاب درنظر گرفته شد./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار