تاریخ انتشار: یکشنبه 12 مرداد 1399 | 10:56 ق.ظ
رئیس اداره دامپزشکی مرودشت: معدوم سازی بیش از۵۵ هزار کیلوگرم گوشت در مرودشت
رئیس اداره دامپزشکی مرودشت: معدوم سازی بیش از۵۵ هزار کیلوگرم گوشت در مرودشت رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مرودشت گفت: افزون بر ۵۵ هزار کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید و تاریخ مصرف گذشته  در چهار ماهه نخست سال جاری توسط اداره دامپزشکی شهرستان مرودشت شناسایی و معدوم و تذکرات لازم به واحدهای متخلف داده شد. به گزارش سلام مرودشت، محید نیکبخت گفت: از آنجائیکه یکی از وظایف خطیر […]

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مرودشت گفت: افزون بر ۵۵ هزار کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید و تاریخ مصرف گذشته  در چهار ماهه نخست سال جاری توسط اداره دامپزشکی شهرستان مرودشت شناسایی و معدوم و تذکرات لازم به واحدهای متخلف داده شد.
به گزارش سلام مرودشت، محید نیکبخت گفت: از آنجائیکه یکی از وظایف خطیر دامپزشکی، تامین امنیت غذایی با منشاء دامی و سلامت شهروندان و مردم عزیز شهرستان مرودشت می باشد ، واحد نظارت این اداره طبق برنامه و با ضوابط و اعمال شاخص های بهداشتی از تمامی مراکز،تولید ، توزیع و نگهداری فراوده های خام دامی بثورت سرزده بازدید می کند.

رئیس دامپزشکی شهرستان افزود:در این بازدیدها ناظرین بهداشتی ،کیفیت ، تاریخ مصرف ، شیوه نگهداری محصول و خصوصیات ظاهری گوشت های مصرفی را بررسی و با هر گونه موارد غیر بهداشتی و مشکوک برخوردهای قانونمند صورت می دهند.
وی تصریح کرد:در همین راستا درچهارماهه نخست سال جاری(۹۹) طی ۴۵۰۲ نوبت سر بازدید از مراکز تهیه و توزیع فرآورده های خام دامی) بیش از ۵۵۰۰۰ کیلو گرم انواع گوشت قرمز ، گوشت مرغ و ماهی به علت غیرقابل مصرف بودن از مراکز عرضه وکشتارگاههای دام وطیور جمع آوری،ضبط و معدوم شده است.

نیکبخت افزود: در سلسله گشت زنی های صورت گرفته تعداد ۷ واحد صنفی به علت تخلف بهداشتی پلمپ موقت ، و ۴ نفر نیز به مراجع قضایی شهرستان معرفی شده اند.

رئیس اداره دامپرشکی در پایان از مردم و شهروندان خواست، جهت حفظ سلامتی خود واعضای خانواده، از خرید و مصرف گوشت های غیر بهداشتی که فاقد شناسه و مهر بازرسی دامپزشکی می‌باشند وهمچنین ماهی ،آبزیان ومرغ هایی که توسط افراد دوره گرد و به روش غیر بهداشتی عرضه می گردند اکیدا خودداری نمایند و اینگونه مواد مصرفی را از مراکز مجاز که تحت نظارت اداره دامپزشکی می باشد تهیه و مصرف کنند در صورت برخورد با موارد غیر بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن ۴۳۳۱۴۲۰۰-۴۳۳۱۳۵۳۰ به این اداره اطلاع تا پی گیری لازم بعمل آید./روابط عمومی دامپزشکی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار