تاریخ انتشار: سه شنبه 17 تیر 1399 | 08:16 ق.ظ
رابط عفاف و حجاب جهاد کشاورزی مرودشت: نمایشگاه عفاف و حجاب در جهاد کشاورزی مرودشت گشایش یافت
رابط عفاف و حجاب جهاد کشاورزی مرودشت: نمایشگاه عفاف و حجاب در جهاد کشاورزی مرودشت گشایش یافت رابط عفاف و حجاب مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از عرضه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، سیده لیلا موسوی افزود: این نمایشگاه از یازدهم الی دوازدهم تیر در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد و محصولات فرهنگی با تخفیف ۲۰ درصد […]

رابط عفاف و حجاب مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از عرضه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، سیده لیلا موسوی افزود: این نمایشگاه از یازدهم الی دوازدهم تیر در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد و محصولات فرهنگی با تخفیف ۲۰ درصد عرضه شد.
به گفته موسوی این نمایشگاه در چندین بخش عرضه محصولات فرهنگی، عفاف و حجاب، کتاب، پوستر و پاسخ به سوالات شرعی برگزار شد.
رابط عفاف و حجاب مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت هدف از پرپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ عفاف و تشویق همکاران به استفاده از محصولات فرهنگی عفاف و حجاب عنوان کرد.
موسوی با بیان اینکه گسترش فرهنگ حجاب و عفاف آثار و نتایج مهمی در بر دارد، تصریح کرد: ایجاد سلامت و آرامش روانی در آحاد افراد جامعه با حجاب و عفاف پیوند دارد.
حجاب و عفاف پدیده مذهبی – ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است و اشاعه آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.
امام جمعه موقت شهرستان، رابطین امور بانوان ادارات شهرستان و پرسنل مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی از این نمایشگاه بازدید کردند./ روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار