تاریخ انتشار: دوشنبه 12 خرداد 1399 | 11:59 ق.ظ
حسینیه نیمه ساخت شهر فاروق تکمیل می شود
حسینیه نیمه ساخت شهر فاروق تکمیل می شود به گزارش سلام مرودشت به دعوت شهرداری و شورای اسلامی،علیرضا ظهیر امامی، خیّر استان فارسی و رئیس کانون کارآفرینی استان، از حسینیه در دست احداث فاروق بازدید کرد . پس از بازدید میدانی از این بنای متبرک، جلسه‌ای با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین بلباسی، مسئولین نهادهای مختلف و جمعی از خیرین […]

به گزارش سلام مرودشت به دعوت شهرداری و شورای اسلامی،علیرضا ظهیر امامی، خیّر استان فارسی و رئیس کانون کارآفرینی استان، از حسینیه در دست احداث فاروق بازدید کرد .

پس از بازدید میدانی از این بنای متبرک، جلسه‌ای با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین بلباسی، مسئولین نهادهای مختلف و جمعی از خیرین و معتمدین شهر فاروق برگزار شد.
در این جلسه علاوه بر تبادل نظر و بررسی پیشنهادات مرتبط با ساخت و تکمیل این حسینیه، بررسی نقاط ضعف و موانع موجود در مسیر احداث این بنا، دکتر ظهیر امامی، هزینه ساخت و تکمیل سازه که برابر با سه دهانه از این بنا است را متقبل شد.
به گفته حجت الاسلام بلباسی، این اقدام خیرخواهانه به منزله قبول بخش اعظمی از هزینه ساخت و افتتاح این حسینیه خواهد بود.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام بلباسی ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به دکتر علیرضا ظهیر امامی و قدردانی از زحمات ایشان در حوزه ریاست کانون آفرینی استان، از اقدامات و پیگیری‌های روزانه شهرداری، شورای اسلامی و سایر نهادها در مسیر رفع مشکلات و معضلات شهری، گزارشی مختصر بیان نمود.

او بیان کرد: « تمامی مسئولین باید در هر پست، مقام و جایگاهی که هستند، وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و از هیچ اقدام سازنده‌ای مضایقه نکنند.»

ظهیر امامی، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و حاضرین در جلسه در رابطه با ساخت این حسینیه عنوان کرد: «نیت بنده در ابتدا ساخت سه دهانه و تکمیل سازه این بنا خواهد بود.»

این خیر استان فارسی در پایان افزود: « بعد از ساخت این سازه هم با یاری خداوند اگر توان ساخت و مساعدت بیش از این باشد، دریغ نخواهم کرد و در خدمت شما بزرگواران خواهم بود. خدمت به خلق و قدم در راه خیر، توفیقی است که از طرف خداوند به ما داده می‌شود.»/روابط عمومی شهرداری فاروق

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار