تاریخ انتشار: شنبه 10 خرداد 1399 | 13:51 ب.ظ
فرمانده پلیس شهرستان مرودشت خبرداد: مامور قلابی در مرودشت دستگیر شد
فرمانده پلیس شهرستان مرودشت خبرداد: مامور قلابی در مرودشت دستگیر شد فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری یک اخاذ در این شهرستان که تحت پوشش مامور پلیس مبلغ ۹ میلیون ریال اخاذی کرده بود خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، اسماعیل زراعتیان گفت: روز گذشته فردی به کلانتری “۱۱ انقلاب” این شهرستان مراجعه و اعلام کرد شخصی خود را مامور پلیس اطلاعات معرفی کرد و با اخذ […]

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری یک اخاذ در این شهرستان که تحت پوشش مامور پلیس مبلغ ۹ میلیون ریال اخاذی کرده بود خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، اسماعیل زراعتیان گفت: روز گذشته فردی به کلانتری “۱۱ انقلاب” این شهرستان مراجعه و اعلام کرد شخصی خود را مامور پلیس اطلاعات معرفی کرد و با اخذ کارت بانکی ام، مبلغ ۹ میلیون ریال از حسابم برداشت کرد.
زراعتیان افزود: ماموران بلافاصله اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی فرد اخاذ آغاز و با بررسی های پلیسی و پس از شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.
رییس پلیس شهرستان تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه پلیس منکر جرم خود بود اما در مواجهه با ادله و مدارک موجود به بزه خود مبنی بر برداشت ۹ میلیون ریال از حساب شاکی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت درخواست‌های غیر معقول توسط افرادی که خود را مامور معرفی می کنند، حتما از وی کارت شناسایی معتبر بخواهند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./پایگاه خبری اخبار مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار