تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 خرداد 1399 | 09:37 ق.ظ
هشدار رئیس اداره منابع طبیعی مرودشت نسبت به حریق احتمالی مراتع
هشدار رئیس اداره منابع طبیعی مرودشت نسبت به حریق احتمالی مراتع رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت گفت: با ‏توجه به شروع فصل گرما و افزایش دمای هوا هشدار های لازم برای پیشگیری از وقوع حریق در جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی شهرستان افزایش یافته است. به گزارش سلام مرودشت، حمید روستا اظهار کرد  نزول رحمت الهی در سال جاری،  افزایش پوشش گیاهی انبوه […]

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت گفت: با ‏توجه به شروع فصل گرما و افزایش دمای هوا هشدار های لازم برای پیشگیری از وقوع حریق در جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی شهرستان افزایش یافته است.
به گزارش سلام مرودشت، حمید روستا اظهار کرد  نزول رحمت الهی در سال جاری،  افزایش پوشش گیاهی انبوه در سطح جنگلها و مراتع حوزه شهرستان را در برداشته است و احتمال وقوع حریق در اثر سهل انگاری دور از انتظار نیست.
روستا ضمن هشدار جدی در خصوص احتمال وقوع حریق، از همشهریان، روستائیان ، دامداران ، بهره برداران، جنگل نشینان،گردشگران و … خواست در زمان استفاده و یا بهره برداری از محصولات فرعی جنگلی و مرتعی، موارد مربوط به پیشگیری از حریق را جدی بگیرند.
وی از مردم خواست درصورت ایجاد آتش جهت پخت و پز در مناطق دارای پوشش زیاد، از خاموش شدن کامل آتش ایجاد شده، اطمینان حاصل کنند.
روستا با تاکید بر اینکه افراد از تیراندازی در منطقه جنگلی خوداری کنند، یادآور شد: آموزش رعایت نکات پیشگیرانه به خانواده ها و خصوصا کودکان به منظور پیشگیری از وقوع آتش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان مرودشت یادآور شد: افراد در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی و بوته کنی و یا حریق مراتب را به شماره تلفن ۱۵۰۴اعلام کنند./روبط عمومی مدیریت جهاد کشاوری شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار