تاریخ انتشار: سه شنبه 6 خرداد 1399 | 09:45 ق.ظ
رزمایش کمک مومنانه با همکاری جهاد کشاورزی مرودشت برگزار شد
رزمایش کمک مومنانه با همکاری جهاد کشاورزی مرودشت برگزار شد مدیر جهاد کشاورزی مرودشت گفت:همزمان با رزمایش سراسری کمک های مومنانه، در مرحله نخست رزمایش، یکصد بسته معیشتی با کمک های خیرین و با همکاری جهاد کشاورزی تهیه و توزیع شد. به گزارش سلام مرودشت عزیز رحیمی اظهار کرد: ارزش ریالی این‌ بسته های معیشتی ۲۰میلیون تومان بود که خیرین و کارکنان جهاد کشاورزی این […]

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت گفت:همزمان با رزمایش سراسری کمک های مومنانه، در مرحله نخست رزمایش، یکصد بسته معیشتی با کمک های خیرین و با همکاری جهاد کشاورزی تهیه و توزیع شد.

به گزارش سلام مرودشت عزیز رحیمی اظهار کرد: ارزش ریالی این‌ بسته های معیشتی ۲۰میلیون تومان بود که خیرین و کارکنان جهاد کشاورزی این هزینه ها را متقبل شده اند.
او گفت: این بسته ها شامل، برنج، ماکارونی ،سویا، روغن،قند، شکر،خرما و رب گوجه و مرغ  بود که در بین نیازمندان توزیع شد.
رحیمی با بیان اینکه جمع آوری کمکها ادامه دارد، افزود: با کمک خیرین تهیه یکصد بسته دیگر در دستور کار قرار دارد که در عید فطر توزیع می شود.
او گفت: رزمایش «کمک مومنانه» در راستای کمک به اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا شکل گرفته و در حال انجام شدن است.
این رزمایش با حضور رئیس کمیته امداد، رئیس اداره اوقاف، حوزه مقاومت سپاه، پایگاه امام خامنه ای، مسکن مهرگان و حوزه مقاومت سپاه انجام شد./روابط عمومی  معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار