تاریخ انتشار: شنبه 3 خرداد 1399 | 08:51 ق.ظ
۲ نفر در استخر کشاورزی جان باختند
۲ نفر در استخر کشاورزی جان باختند مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت گفت: دو نفر در حوالی روستای درودزن بر اثر شنا کردن در استخر کشاورزی جان باختند. به گزارش سلام مرودشت مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت اظهار داشت:  در پی تماس تلفنی با مرکز پیام این شهرستان مبنی بر غرق شدن دو نفر در اثر شنا کردن در استخر کشاورزی سریعا […]
مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت گفت: دو نفر در حوالی روستای درودزن بر اثر شنا کردن در استخر کشاورزی جان باختند.

به گزارش سلام مرودشت مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت اظهار داشت:  در پی تماس تلفنی با مرکز پیام این شهرستان مبنی بر غرق شدن دو نفر در اثر شنا کردن در استخر کشاورزی سریعا یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: این حادثه در روستای حوالی روستای درودزن شهرستان مرودشت در ساعت ۲٠ و ۴ دقیقه بامدادامروز رخ داده است.

غلامی از همشهریان در خواست کرد از شنا کردن در محل های نامناسب و نا ایمن خودداری کنند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت در پایان نیز یادآور شد: در هنگام وقوع این قبیل حوادث در وهله اول ضمن حفظ خونسردی، تماس با نیروهای امدادی ضروری است.

اعزام تیم تخصصی غواص سازمان آتش‌نشانی شهرداری مرودشت

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت در پی تماس تلفن با مرکز۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت مبنی بر غرق‌شدگی ۲نفر در استخر پلیمری واقع در بخش دروزن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم تخصصی غواصی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت در قالب دو خودرو به فرماندهی فرهمند معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام‌شده و در شرایط سخت شب و سرد بودن آب پس از ۱ساعت جست‌وجو هر دو نفر غرق‌شده را کشف نموده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل پلیس قرار گرفت.
لازم به ذکر است سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت در راستای انجام رسالت خود که حفظ جان و مال شهروندان در اولویت می‌باشد در موارد حساس عملیات‌های متعددی را خارج از حوزه کاری (محدوده شهر) انجام می‌دهد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار