تاریخ انتشار: شنبه 27 اردیبهشت 1399 | 09:08 ق.ظ
ایجاد باغچه سبزیجات سالم خانگی در مرودشت
ایجاد باغچه سبزیجات سالم خانگی در مرودشت کارشناس امور زنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از ایجاد باغچه سبزیجات سالم توسط زنان روستایی در سه روستای این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، مریم سجادیان با بیان اینکه کلاس های آموزشی تئوری به منظور توانمندی زنان در تولید محصول سالم توسط کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی در سال گذشته انجام شده است، […]

کارشناس امور زنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از ایجاد باغچه سبزیجات سالم توسط زنان روستایی در سه روستای این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، مریم سجادیان با بیان اینکه کلاس های آموزشی تئوری به منظور توانمندی زنان در تولید محصول سالم توسط کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی در سال گذشته انجام شده است، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا آموزش های تکمیلی نیز در فضای مجازی انجام شد.
او گفت: طرح آموزشی و ترویجی تغذیه سالم(ایجاد باغچه خانگی) در جامعه زنان روستایی در سال جاری اجرایی شد و در این طرح پنج نوع بذر سبزی ریحون، جعفری، تربچه، شاهی و مرزه توسط بانوان کشت شد.
کارشناس امور زنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه این طرح از سال گذشته در شهرستان اجرایی شده افزود:درصدد هستیم با ترویج فرهنگ تولید و مصرف سبزیجات سالم خانگی در راستای سلامت و بهبود تغذیه خانوارهای روستایی گام های موثر تری برداریم.
سجادیان با اشاره به اینکه زنان روستایی به عنوان بخشی از جامعه روستایی نقش مهمی در تامین غذای سالم خانوار ها دارد، تصریح کرد: در این طرح تلاش می شود، به منظور ارتقا سطح سلامت تغذیه خانواده از روش های بیولوژیکی وغیر شیمیایی جهت مبارزه با آفات وعلف های هرز استفاده شود./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار