تاریخ انتشار: شنبه 13 اردیبهشت 1399 | 12:31 ب.ظ
پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت بمناسبت روز کارگر
پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت بمناسبت روز کارگر به گزارش سلام مرودشت، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت ، طی پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: باسمه تعالی کارگران بعنوان پرچمداران عرصه خودکفایی و استقلال و سربازان جهاد اقتصادی، همواره تاثیر غیرقابل انکاری بر حرکت جامعه […]

به گزارش سلام مرودشت، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت ، طی پیامی، روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی
کارگران بعنوان پرچمداران عرصه خودکفایی و استقلال و سربازان جهاد اقتصادی، همواره تاثیر غیرقابل انکاری بر حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی ایفا نموده اند و بی شک بخش عظیمی از پیشرفتهای حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه بوجود آمده است.
گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی جهت تجلیل از مقام رفیع و قدردانی از خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و خدومی است که در سخت ترین شرایط در اعتلای نام ایران بر بلندای قله های افتخار و عزت گام برداشته و عاشقانه تلاش می کنند.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پرتلاش شهرستان مرودشت، به پاس زحمات صادقانه آنان در عرصه کار و تلاش، این روز را به یکایک این قشر عزیز و محترم تبریک عرض نموده و توفیق و سلامتی آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.
امید است با اجرای برنامه ها و طرح های مختلف دولت تدبیر و امید، در راستای توسعه اشتغال، کارآفرینی و تولید در سال ٩٩ که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان جهش تولید نامگذاری شده است، بتوانیم گام های بلندی در مسیر شکوفایی اقتصادی برداریم.
رهام پیکری _ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت/ روابط عمومی فرمانداری ویژه مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار