تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 | 13:02 ب.ظ
مهلت یکماهه مشمولان سهام عدالت برای انتخاب نحوه آزادسازی سهام
مهلت یکماهه مشمولان سهام عدالت برای انتخاب نحوه آزادسازی سهام مهلت یکماهه مشمولان سهام عدالت برای انتخاب نحوه آزادسازی سها به گزارش سلام مرودشت، رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه در راستای ابلاغ رهبر بزرگوار انقلاب مهلت یکماهه برای مشمولان سهام عدالت در سامانه این سهام برای انتخاب نحوه آزادسازی و مدیریت سهام عدالت درنظر گرفته شده است، گفت: ارزش سهام یک میلیونی عدالت […]

مهلت یکماهه مشمولان سهام عدالت برای انتخاب نحوه آزادسازی سها

به گزارش سلام مرودشت، رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه در راستای ابلاغ رهبر بزرگوار انقلاب مهلت یکماهه برای مشمولان سهام عدالت در سامانه این سهام برای انتخاب نحوه آزادسازی و مدیریت سهام عدالت درنظر گرفته شده است، گفت: ارزش سهام یک میلیونی عدالت به ۱۱ میلیون تومان رسیده است.

علیرضا صالح رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی افزود: سایت مربوطه در سازمان به نشانی samanese.ir از دیروز (چهارشنبه دهم اسفندماه ۹۹)باز شده و مشمولان سهام عدالت یک ماه فرصت دارند در این سامانه وارد شده،‌ ارزش سهام و شرکت‌های سرمایه‌پذیر خود را ببینند و دو گزینه دارند که باید انتخاب کنند، یا به صورت مستقیم مدیریت سهام خود را برهده ی‌گیرند، یا اینکه غیرمستقیم و از طریق شرکت‌های سهام عدالت استانی انتخاب می‌کنند.

صالح تصریح کرد: در حال حاضر ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی بیش از ۱۰ برابر شده و تقریباً به ۱۱ میلیون تومان رسیده است.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: در ابلاغیه شب گذشته مقام معظم رهبری این اجازه به دولت داده شد و دولت هم عزم کافی دارد که این آزادسازی انجام شود.
صالح این را هم گفت: سهام عدالت که از سال ۸۵ به مردم واگذار شد، برای دو دهک مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه شد و طی ۱۰ سال گذشته از محل سود سهام این شرکت‌ها، بقیه اقساط واصل شد، بنابراین سهام عدالت این دو دهک یک میلیون تومانی کامل است که ارزش آن الان به حدود ۱۱ میلیون تومان یعنی ۱۱ برابر رسیده است.
وی گفت:‌ همچنین ۳۶ شرکت بورسی و ۱۴ شرکت غیربورسی شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت هستند که سود این شرکت‌ها طی سه سال گذشته به خزانه واریز شده و سازمان خصوصی‌سازی هم در سه مرحله سود سهام عدالت را به مردم واگذار کرده است.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی این را هم گفت: تاکنون حدود ۵ میلیون سهامدار عدالت شماره شبای خود را اعلام نکرده‌اند و در نتیجه سود سهام عدالت هم دریافت نکردند که البته پول آنها نزد سازمان خصوصی‌سازی امانت است و ما منتظریم به محض اینکه شماره شبای هر فرد دارنده سهام عدالت جداگانه اعلام شود، بلافاصله سود سهام آنها واریز می‌شود./ پایگاه خبری اخبار مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار