تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 فروردین 1399 | 12:32 ب.ظ
دستگیری سارقان و کشف خودرو سرقتی در کمتر از ۳ ساعت
دستگیری سارقان و کشف خودرو سرقتی در کمتر از ۳ ساعت   فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و دستگیری سارقین و کشف خودروی سرقتی در کمتر از ۳ ساعت خبر داد. به گزارش سلام مرودشت ، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: ماموران کلانتری این شهرستان از یک فقره سرقت خودرو از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع و بلافاصله در محل […]

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و دستگیری سارقین و کشف خودروی سرقتی در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت ، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: ماموران کلانتری این شهرستان از یک فقره سرقت خودرو از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند.

او ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند یک دستگاه سواری پراید که در جلوی درِ منزل شاکی پارک بوده مورد سرقت قرار گرفته است و بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: اکیپی از ماموران کلانتری تشکیل، و با بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی و اقدامات فنی، سرنخ‌هایی از محل سکونت سارقان بدست آوردند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: در بازرسی از منزل سارقان علاوه بر کشف خودروی سرقتی، مقادیر قابل توجهی از قطعات و لوازم خودرو از جمله ضبط و پخش، فلش مموری، کارت بانکی، باطری، لاستیک، لوازم و قطعات خودرو‌های سنگین و مقادیری وسایل خانگی کشف شد.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۲۰۰ میلبون ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند./پلیس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار