تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 فروردین 1399 | 12:28 ب.ظ
راننده عامل مرگ ومتواری دستگیر شد
راننده عامل مرگ ومتواری دستگیر شد دستگیری عامل زیرگرفتن عابر پیاده پس از ۷۲ ساعت با تلاش ماموران پلیس آگاهی مرودشت، راننده فراری که عابر پیاده را زیر گرفته و متواری شده بود دستگیر شد. به گزارش سلام مرودشت ، سرهنگ اسماعیل زراعتیان رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید از یک فقره تصادف عابر پیاده با خودرو […]

دستگیری عامل زیرگرفتن عابر پیاده پس از ۷۲ ساعت

با تلاش ماموران پلیس آگاهی مرودشت، راننده فراری که عابر پیاده را زیر گرفته و متواری شده بود دستگیر شد.

به گزارش سلام مرودشت ، سرهنگ اسماعیل زراعتیان رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید از یک فقره تصادف عابر پیاده با خودرو در محور مرودشت به اصفهان مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او با بیان اینکه ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند جوانی حدوداً ۲۵ ساله بر اثر برخورد با خودرو به کنار جاده پرت و جان خود را از دست داده است، گفت: راننده پس از تصادف متواری شده بود.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات پلیسی، فنی و پیگیری‌های شبانه روزی، راننده خودرویی که عابر پیاده را زیر گرفته و باعث فوت وی شده است را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: راننده که فردی میانسال بود در تحقیقات اولیه موضوع را انکار کرد، اما پس از روبرو شدن با مستندات و طی بازجویی‌های فنی، سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: در شب حادثه و پس از برخورد با عابر پیاده ترسیدم و از محل فرار کردم.

رئیس پلیس مرودشت با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تکمیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد، اضافه کرد: تجهیزات پلیس برای شناسایی و دستگیری مجرمین، مدرن و پیشرفته است./پلیس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار