تاریخ انتشار: سه شنبه 24 دی 1398 | 11:13 ق.ظ
معارفه رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت
معارفه رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت  مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت با حضور فرماندار ویژه مرودشت و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس برگزار شد.

به گزارش سلام مرودشت رهام پیکری، فرماندار، که در جلسه تکریم و معارفه روسای سابق و جدید تعزیرات حکومتی سخن می گفت اظهار داشت: تعزیرات حکومتی یک نهاد قضایی است و در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی، گرانفروشی و… همواره همراه و در کنار مجموعه دولت بوده است.

او افزود : مرودشت، شهرستانی با جمعیتی بالغ بر سیصد و هفتاد هزار نفر و با وجود بیش از چهارده هزار واحد صنفی، دویست و ده واحد تولیدی- صنعتی و هزار و هشتصد کارگاه تولیدی، از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنعت و تولید برخوردار است و علاوه بر این، قرارگیری مرودشت در مسیر شریان شمال به جنوب، اهمیت حضور و عملکرد تعزیرات حکومتی در این منطقه را دوچندان نموده است .

رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان مرودشت تصریح کرد : اداره تعزیرات حکومتی مرودشت، دو شهرستان ارسنجان و پاسارگاد را نیز تحت نظارت و مدیریت دارد که بار وظایف این اداره را سنگین تر می کند .

پیکری با بیان اینکه آقای فرهادی رئیس سابق اداره تعزیرات حکومتی از نیروهای خوب، پرکار و باروحیه است، از خدمات و زحمات ایشان قدردانی نموده و افزود: با شناختی که از آقای زارع رئیس جدید دارم مطمئنم ایشان نیز، در انجام وظایف خود موفق و سربلند خواهد بود.

 گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاشهای فرهادی تجلیل و احمد زارع به عنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معارفه گردید ./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار