تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 دی 1398 | 22:29 ب.ظ
گلایه بانوان سیوندی از صدا و سیما
گلایه بانوان سیوندی از صدا و سیما به گزارش  سلام مرودشت به نقل از مرودشت نا، سکینه سجادیان مربی آموزش صنایع دستی در سیوند در گفتگو با ما اظهار داشت: کلاس های آموزش بافندگی به صورت رایگان برای هنرجویان در حسینیه سیدالشهداء (ع) سیوند برگزار می شود که به مدت ۱۱ ماه با ۲۰ هنرجو فعالیت خود را شروع کرده ایم. سجادیان […]

به گزارش  سلام مرودشت به نقل از مرودشت نا، سکینه سجادیان مربی آموزش صنایع دستی در سیوند در گفتگو با ما اظهار داشت: کلاس های آموزش بافندگی به صورت رایگان برای هنرجویان در حسینیه سیدالشهداء (ع) سیوند برگزار می شود که به مدت ۱۱ ماه با ۲۰ هنرجو فعالیت خود را شروع کرده ایم.

سجادیان گفت: ۵۰ سال است که در این رشته فعالیت می کنم و برای ترویج و گسترش هنر بافندگی تصمیم گرفتم به صورت رایگان به دیگر علاقه مندان هم آموزش های لازم و اصولی انجام شود.

مربی صنایع دستی سیوند با بیان اینکه کلاس های آموزشی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می شود عنوان کرد: از هنرجویان امتحان گرفته می شود و بعد از قبولی در آزمون می توانند در کلاس های آموزشی شرکت کنند که یکی از شرط های لازم حضور مستمر در کلاس ها است.

وی با اشاره به اینکه شناساندن هنر بانوان سیوند در سطح استان و کشور از اهداف این آموزش ها است تصریح کرد: لازمه پیشرفت در این کار حمایت مسئولین است که در نمایشگاه های مختلف بتوانیم صنایع دستی هنرمندان سیوند را به نمایش بگذاریم.

سجادیان بیان کرد: آموزش های بافتنی برای یک طرح به صورت اصولی از ۱ جلسه شروع  و تا ۴۲ جلسه ادامه دارد که این جلسات بستگی به نوع طرح دارد که هنرجو بتواند به صورت اصولی آموزش ببیند.

مربی صنایع دستی سیوند اذغان داشت: هنرجویان برای موفقیت در این حرفه باید ظرافت، دقت، حوصله، پشتکار، صبر و عملکرد به موقع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: بانوان هنرمند سیوند آماده دریافت سفارشات را دارند و کسانی که بخواهند سفارس خود را ثبت کنند می توانند در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به حسینیه سیدالشهداء (ع) سیوند مراجعه کنند.

بانوان سیوندی تاکید کردند: خبرنگار صدا و سیما در نمایشگاه صنایع دستی سیوند که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد حضور پیدا کرد اما گزارشی که تهیه کرد به اسم بانوان سیدان منتشر شد و این کار باعث سلب اعتماد مردم از صدا و سیما می شود چرا که نزدیک به ۱ سال است آموزش دیده ایم که بتوانیم در این مرحله از بافندگی قرار بگیریم و خبرنگار صدا و سیما زحمت یک ساله ما را به هدر داد.

بانوان هنرمند سیوندی خاطرنشان کردند: صدا وسیما یا خبر را تکذیب کند و یا اینکه یک گزارش دیگر به اسم سیوند پخش کند.

خبرنگار : محمد رحیمی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار