تاریخ انتشار: سه شنبه 21 آبان 1398 | 13:50 ب.ظ
توقیف بیش از ۵۰۰ ستگاه وسیله نقلیه متخلف در مرودشت
توقیف بیش از ۵۰۰ ستگاه وسیله نقلیه متخلف در مرودشت فرمانده انتظامی مرودشت از توقیف ۱۰۴ دستگاه موتورسیکلت و ۴۲۰ دستگاه خودرو متخلف در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. به گزارش  سلام مرودشت سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف و دارای احکام توقیف در سطح شهرستان از […]

فرمانده انتظامی مرودشت از توقیف ۱۰۴ دستگاه موتورسیکلت و ۴۲۰ دستگاه خودرو متخلف در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  سلام مرودشت سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف و دارای احکام توقیف در سطح شهرستان از ابتدای آبان ماه با شدت بیشتری به اجرا در آمد.

سرهنگ زراعتیان افزود: در این طرح ۱۸ روزه، ۱۰۴ دستگاه موتورسیکلت و ۴۲۰ دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و داشتن حکم توقیف از سوی دستگاه قضایی از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به این که هدف پلیس از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، افزایش و احساس امنیت، آسایش و آرامش در بین شهروندان است، به هموطنان توصیه کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./پلیس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار