تاریخ انتشار: شنبه 14 بهمن 1402 | 11:40 ق.ظ
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،
تأمین ، ارسال و توزیع بیش از پنجاه هزار تن انواع نهاده های کشاورزی در سطح کشور
تأمین ، ارسال و توزیع بیش از پنجاه هزار تن انواع نهاده های کشاورزی در سطح کشور به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس، حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بیان نمود: از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه، مقدار ۵۸۳۵۶ هزار تن کود کشاورزی اوره (تولیدی پتروشیمی شیراز) به منظور تأمین کود ازته مورد نیاز بخش کشاورزی به مقاصد تعیین شده […]

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بیان نمود:

از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه، مقدار ۵۸۳۵۶ هزار تن کود کشاورزی اوره (تولیدی پتروشیمی شیراز) به منظور تأمین کود ازته مورد نیاز بخش کشاورزی به مقاصد تعیین شده در سطح کشور بارگیری و حمل گردید.او با تاکید بر حمل بیش از پنجاه هزار تن کود کشاورزی اوره در ده ماه سالجاری  در سطح کشور، افزود: این مقدار کود به استانها بارگیری و حمل گردیده است.

وی در ادامه گفت: کودهای توزیعی براساس دستورالعمل های صادره و زیر نظر کارشناسان و بر مبنای نیازهای کودی هر محصول، توسط کارگزاران مستقر در هر استان به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی تحویل گردید.

مدیر شعبه فارس ابراز کرد: در حالت کلی، کود اوره می‌تواند بیشترین مقدار نیتروژن را با کمترین قیمت برای خاک و کشت تامین کند. کود اوره را می‌توان یا به تنهایی استفاده کرد یا با دیگر کودها (پتاس و فسفات) مخلوط نمود. برای گیاهانی که در خاک‌های اسیدی بهتر رشد می‌کنند،کود اوره از بهترین گزینه‌هایی است که موجب اسیدی‌شدن خاک می‌شود. 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار