تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 فروردین 1402 | 09:50 ق.ظ
آب سد درودزن در کانال های سمت چپ و ادامه در مرودشت نوبت بندی شد
آب سد درودزن در کانال های سمت چپ و ادامه در مرودشت نوبت بندی شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به مشکلات موجود در خصوص رهاسازی آب بویژه در کانال سمت چپ و ادامه از نوبت بندی آب در این محدوده خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با اشاره به مصوبات کارگروه آب و کشاورزی […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به مشکلات موجود در خصوص رهاسازی آب بویژه در کانال سمت چپ و ادامه از نوبت بندی آب در این محدوده خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با اشاره به مصوبات کارگروه آب و کشاورزی این شهرستان در مورخه نهم فروردین ماه ۱۴۰۲ که با حضور فرماندار ویژه این شهرستان، مسئولین استانی و شهرستانی و نمایندگان کشاورزان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس این مصوبه و به منظور برطرف شدن مشکلات موجود و بهره برداری بهتر از آب نوبت بندی صورت گرفته است.

او بیان کرد: بر این اساس از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ پنجم فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ۸ صبح روز یکشنبه سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ از ابتدای کانال سمت چپ تا محدوده چک کیلومتر ۴۳ کانال سمت چپ و از ۸ صبح روز یکشنبه سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ تاپایان دوره رهاسازی نوبت اول مابقی کانال از زیر چک کیلومتر ۴۳ تا انتهای شبکه آبگیری خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بهره برداری مطلوب از حدود ۳۰هزار هکتار از مزارع این شهرستان به رهاسازی آب از سد درودزن بستگی دارد، ابراز کرد: رها سازی آب نقش بسزایی در افزایش تولید گندم و جو در این شهرستان دارد و پیش بینی می شود تولید گندم وجو در این شهرستان نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار