تاریخ انتشار: دوشنبه 24 بهمن 1401 | 10:17 ق.ظ
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزري؛
افزودن کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی به سبد توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی
افزودن کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی به سبد توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان این مطلب به خبرنگار ما […]

برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: با تعاملات میان معاون زراعت و موسسه تحقیقات خاک و آب، کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی مانند کود آلی فسفاته و کود میکروبی فسفاته به سبد کودی این شرکت افزوده شده است.

حمید رسولی افزود: امسال با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان مبادرت به تولید کودهای غیر شیمیایی و جدید کرده ایم.

وی اظهار داشت: اکنون با ۱۳ شرکت دانش‌بنیان، قرارداد در مورد تولید ۸۳ محصول کودی منعقد کرده‌ایم و این محصولات در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

رسولی با بیان این که کودهای غیرشیمیایی دو بخش هستند، تصریح کرد: یک بخش از این کودها، یارانه‌ای و به میزان ۳۰ هزار تن و بخش دیگر غیریارانه‌ای و به میزان ۲۵ هزار تن هستند و در میان کشاورزان توزیع می‌شود.

وی افزود: در تعاملات و مشورت‌های فنی، همواره جای کودهای آلی و غیرشیمیایی را خالی احساس می‌کردیم و از این رو تصمیم گرفتیم این کودها را به سبد کودی این شرکت اضافه کنیم.

رسولی یکی از استراتژی‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را توسعه کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی عنوان کرد و اذعان داشت: سال آینده دو برابر سال جاری کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی تولید خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی با همان میزان حمایتی که از کودهای شیمیایی می‌کنیم، عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: حمایت یارانه‌ای کودهای ترکیبی که در گروه‌های کودهای فسفاته و پتاسه هستند بیش از ۶۰ درصد قیمت‌شان تعیین شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار