تاریخ انتشار: دوشنبه 5 دی 1401 | 14:13 ب.ظ
نخستین گلخانه تولید لیموترش در مرودشت به بار نشست
نخستین گلخانه تولید لیموترش در مرودشت به بار نشست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تولید لیموترش چهارفصل ( لایم کوات ) در فضای گلخانه ای در این شهرستان خبرداد و گفت: این گلخانه در سال دوم به مرحله تولید محصول رسیده است. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه گلخانه […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تولید لیموترش چهارفصل ( لایم کوات ) در فضای گلخانه ای در این شهرستان خبرداد و گفت: این گلخانه در سال دوم به مرحله تولید محصول رسیده است.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه گلخانه مذکور با مساحت ۱۲۵۰ متر بیش از دو سال است که راه اندازی و نهال کاری شده است، اظهار کرد: در سال دوم حدود ۱۵۰۰ کیلوگرم محصول تولید شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت افزود: در این گلخانه برای سه نفر به صورت مستقیم و سه نفرنیز به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی بیان کرد: محصول تولیدی با توجه به بازار پسندی و نیاز بازار در تمام فصول سال به شیراز و میادین میوه و تره بار ارسال می گردد.

این مقام مسئول ابراز کرد: لیمو ترش چهار فصل بعد از یک سال بالغ می شود و از سال سوم و چهارم به اوج تولید می رسد و محصول زیادی تولید می کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار