تاریخ انتشار: یکشنبه 13 شهریور 1401 | 11:19 ق.ظ
پیش بینی تولید ۱۲۰۰ تن گردو در مرودشت
پیش بینی تولید ۱۲۰۰ تن گردو در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: برداشت محصول از۷۰۰ هکتار از باغ های گردو از اوایل شهریور ماه در این شهرستان آغاز شده است.  به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه برداشت گردو تا مهر ماه ادامه دارد، تصریح کرد: پیش بینی […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: برداشت محصول از۷۰۰ هکتار از باغ های گردو از اوایل شهریور ماه در این شهرستان آغاز شده است.

 به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه برداشت گردو تا مهر ماه ادامه دارد، تصریح کرد: پیش بینی می شود،۱۲۰۰ تن گردو جمع آوری و روانه بازار شود.

امیریان با اشاره به اینکه سرمازدگی و بارش های مونسون، میزان محصول را تحت تاثیر قرارداده است، ابراز کرد: برداشت گردو نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

به گفته امیریان؛ چندلر، بواناتی، محلی کامفیروز از مهمترین ارقام گردو در این شهرستان است.

این مقام مسئول  با بیان اینکه عمده گردوی تولیدی شهرستان مرودشت محصول باغ های سیدان، فاروق و کامفیروز است، ابراز کرد: کیفیت خاص محصول تولیدی، گردوی این مناطق را نسبت به سایر منطقه ها متمایز کرده است و علاقمندان زیادی دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار