تاریخ انتشار: شنبه 5 شهریور 1401 | 11:24 ق.ظ
برخورد شایسته با مردم از قواعد بانکداری اسلامی است
برخورد شایسته با مردم از قواعد بانکداری اسلامی است امام جمعه موقت مرودشت گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای گزارش عملکرد مسئولان است /تلاش برای تحقق دولت مردمی در اولویت باشدبه گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه مرودشت : حجت السلام ابراهیم کلانتری امام جمعه موقت مرودشت در خطبه های این هفته ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام […]


امام جمعه موقت مرودشت گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای گزارش عملکرد مسئولان است /تلاش برای تحقق دولت مردمی در اولویت باشد
به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه مرودشت : حجت السلام ابراهیم کلانتری امام جمعه موقت مرودشت در خطبه های این هفته ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اسارت آل الله به ویژگی های انسان مومن از منظر امام صادق (ع) پرداخت.
کلانتری در ادامه ضمن تبریک هفته دولت،بیان داشت : هفته دولت یادآور خاطره شهید رجایی‌ها و شهید باهنرها و یادآور جنایت جنون آمیز منافقان کوردل است.
امام جمعه موقت مرودشت تصریح کرد: ایام این هفته فرصت مناسبی برای ارایه گزارش عملکرد مسئولان اجرایی به مردم و ارزیابی نقاط ضعف و قوت مدیران زیر مجموعه دولت است و دولتمردان با ارائه گزارش و حضور در سطح جامعه از خدمات ارائه شده توسط نظام، مردم را مطلع سازند.
کلانتری در ادامه با بیان اینکه جراحی اقتصادی که توسط دولت سیزدهم رخ داد باعث جلوگیری از بسیاری دزدی ها،رانت وفساد در سطح کشور گردید، افزود:کسانی که در بدنه دولت کم کاری نموده قصد دارند تا مردم را نسبت به دولت بدبین نمایندلذا مردم نسبت به برخی شایعاتی که در سطح فضای مجازی توسط دشمنان نظام به قصد بدبینی آنان از انقلاب انتشار می دهند،توجه نکنند.
کلانتری خاطرنشان ساخت:: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم ، تلاش برای تحقق دولتی مردمی بوده که باید هرچه سریعتر این مهم تحقق یابد.
کلانتری در ادامه ضمن اشاره به هفته بانکداری اسلامی ،بیان کرد: در راه حرکت به سمت بانکداری اسلامی باید با آموزش کارکنان بانک ها و نظارت بر حسن اجرای بانکداری اسلامی در شعب و همینطور تنبیه و‌تشویق بر اساس میزان تسلط و اجرای بانکداری اسلامی کارکنان نه بر اساس میزان سود آوری در بانک ها، توجه شود.
حجت الاسلام کلانتری با اشاره به رسالت بانک عنوان کرد: برخورد شایسته با مردم و گره گشایی از مشکلات آنان از قواعد بانکداری اسلامی می باشد لذا مسئولان بانک ها در واگذاری تسهیلاتی همچون وام ازدواج،فرزند آوری، اجاره مسکن و…سنگ اندازی نکنند تا خدای نکرده مردم نسبت به دین مبین اسلام بدبین نشوند.
کلانتری چهارم شهریور ماه روز کارمند را تبریک گفت وافزود:کارمندان اداره جات با حقوق دریافتی ناچیز در محل کار خود مشغول به خدمت می باشندولذا تکریم ارباب رجوع نیز باید الگوی تمامی دستگاه های اجرایی و دولتی وخصوصی باشد
شایان ذکر است که اسماعیل خوشبخت معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت هفته دولت در بین الصلاتین به ایراد مطالبی پیرامون طرح ها وپروژه های هفته دولت شهرستان پرداخت واداره جات شهرستان نیز با برپایی میزخدمت ،پاسخ گوی مطالبات شهروندان بودند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار