تاریخ انتشار: سه شنبه 1 شهریور 1401 | 11:42 ق.ظ
قریب به ۱۰هزار راس دام و طیور در مرودشت واکسینه شدند
قریب  به ۱۰هزار راس دام و طیور در مرودشت واکسینه شدند مسئول بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت از واکسیناسیون رایگان دام های سبک  شامل گوسفند و بز و طیور در رزمایش تخصصی دامپروری با عنوان طرح شهید مدافع حرم “سردار عبدالله اسکندری” در این شهرستان خبر داد. خبرنگار: رضا شریفی، به گزارش سلام مرودشت ، اکبر محمودی تصریح کرد: این رزمایش که از بیست و ششم […]

مسئول بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت از واکسیناسیون رایگان دام های سبک  شامل گوسفند و بز و طیور در رزمایش تخصصی دامپروری با عنوان طرح شهید مدافع حرم “سردار عبدالله اسکندری” در این شهرستان خبر داد.

خبرنگار: رضا شریفی، به گزارش سلام مرودشت ، اکبر محمودی تصریح کرد: این رزمایش که از بیست و ششم تا بیست و هشتم مرداد ماه ادامه داشت باحضور کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان مرودشت، کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و دو تیم کلینیک سیار دامپزشکی بسیج جامعه کشاورزی شهرستان عملیاتی شد.            

  به گفته محمودی؛ در طول این رزمایش ۷۳۴۳ دام سبک ( شامل ۴۵۵۶ راس گوسفند و ۲۷۸۷ راس بز) بر علیه تب برفکی،  ۴۹ قلاده سگ بر علیه هاری و ۲۴۵۰ قطعه طیور بر علیه نیوکاسل  واکسینه شدند.

او بیان کرد: رزمایش مذکور  با هدف محرومیت زدایی با محوریت روستاها و مناطق عشایری و با همکاری بسیج سازندگی، کلینیک های سیار دامپزشکی بسیج عشایری، سازمان بسیج مستضعفین و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برگزار شد.                        

 محمودی اضافه کرد: این رزمایش سه روزه با حضور و نظارت کلانتری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت شهرستان، امیریان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، صاحبی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان، زارع جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان در روستای گرم آباد شهرستان مرودشت برگزار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار