تاریخ انتشار: سه شنبه 11 مرداد 1401 | 10:52 ق.ظ
عرضه ۶۰۰ تن گوشت بوقلمون در مرودشت
عرضه ۶۰۰ تن گوشت بوقلمون در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تولید و عرضه سالانه ۶۳۸ تن گوشت بوقلمون دراین شهرستان خبر داد. خبرنگار رضا شریفی –به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: این میزان گوشت بوقلمون در چهار واحد صنعتی پرورش بوقلمون با ظرفیت ۲۶ هزار ۶۰۰ […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تولید و عرضه سالانه ۶۳۸ تن گوشت بوقلمون دراین شهرستان خبر داد.

خبرنگار رضا شریفی –به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: این میزان گوشت بوقلمون در چهار واحد صنعتی پرورش بوقلمون با ظرفیت ۲۶ هزار ۶۰۰ قطعه تولید و به بازار عرضه می شود.

امیریان با بیان اینکه مدت زمان دوره پرورش بوقلمون گوشتی چهارالی پنج  ماه است، تصریح کرد: در این واحد ها به طور متوسط سالانه دو بار جوجه ریزی انجام می شود.  

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تولید در این واحد ها به صورت صنعتی انجام می شود، ابرازکرد: اتتقال دان از انبار یا سیلو به سالن پرورش، سیستم دان خوری اتوماتیک بشقابی، تنظیم دما و تهویه و غیره کاملا به صورت اتوماتیک انجام می شود.                                                                         

امیریان افزود: گوشت تولیدی در این این واحدهای پرورشی علاوه بر تامین نیاز شهرستان به شهرستان های همجوار نیز ارسال می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار