تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مرداد 1401 | 12:26 ب.ظ
آغاز عرضه کود صیفی در مرودشت
آغاز عرضه کود صیفی در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز توزیع ۳۶۰۰ تن کود اوره یارانه ای ویژه محصولات صیفی در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان افزود: این میزان کود در قالب سهمیه صیفی و از طریق سامانه پایش کودی و به صورت حواله الکترونیکی توزیع می شود. […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز توزیع ۳۶۰۰ تن کود اوره یارانه ای ویژه محصولات صیفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان افزود: این میزان کود در قالب سهمیه صیفی و از طریق سامانه پایش کودی و به صورت حواله الکترونیکی توزیع می شود.

او بیان کرد: کود تخصیصی توسط  بیش از ۳۰ کارگزاری از جمله  تعاونی روستایی، تعاونی تولید، شرکت های خدمات مشاوره ای و کارگزاران بخش خصوصی تحت پوشش در بین کشاورزان این شهرستان در حال توزیع است.

این مقام مسئول با اشاره به میزان سطح زیر کشت محصولات صیفی در این شهرستان اظهار کرد: در حال پیگیری برای دریافت سهمیه جدید کود اوره تا مرتفع شدن کامل نیاز کودی محصولات صیفی در شهرستان هستیم.

امیریان از بهره برداران خواست با توجه به الکترونیکی بودن توزیع نهاده‌ها و پیشگیری از مشکلات ثانویه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند تا در مراحل بعدی با مشکلات عدم تامین و ترافیک خرید روبه رو نشوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار