تاریخ انتشار: یکشنبه 26 تیر 1401 | 10:44 ق.ظ
اجرای بالغ بر ۵۰۰ مورد بازرسی تنظیم بازاردر مرودشت
اجرای بالغ بر ۵۰۰ مورد بازرسی تنظیم بازاردر مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۱۹ مورد بازرسی و نظارت بر فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی توسط کارشناسان این مدیریت اجرا و در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی در این شهرستان ثبت شده است. خبرنگار: مهسا خدادادی – به گزارش سلام مرودشت، منصور امیریان با اشاره به اینکه درجریان این […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۱۹ مورد بازرسی و نظارت بر فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی توسط کارشناسان این مدیریت اجرا و در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی در این شهرستان ثبت شده است.

خبرنگار: مهسا خدادادی – به گزارش سلام مرودشت، منصور امیریان با اشاره به اینکه درجریان این نظارت‌ها به دنبال تسهیل بسترهای مورد نیاز برای تامین هرچه مطلوب‌تر محصولات غذایی مورد نیاز مردم هستیم، تصریح کرد: پس از اجرای طرح مردمی سازی و هدفمند سازی یارانه ها نظارت بر چرخه توزیع کالاهای اساسی افزایش یافته و آرامش بیشتردر بازار کالاهای اساسی را به همراه داشته است.

امیریان افزود: در همین راستا هزار کیلو گرم برنج تایلندی با قیمت ۱۲۵ هزار ریال، پنج هزار کیلوگرم شکر فله با قیمت ۲۰۰ هزار ریال و روزانه نیز ۱۵۰۰ کیلو گرم شکر بسته بندی با قیمت ۲۲۵هزار ریال تامین شده و در ده نقطه شهر در حال توزیع است.

وی با تاکید بر لزوم رصد و نظارت پیوسته بر بازار کالاهای اساسی ادامه داد: نظارت همه جانبه بر نحوه توزیع کالاهای اساسی از جمله مهمترین راهکارهای حفظ آرامش در بازار است که این موضوع با استفاده از تمام امکانات موجود در دستور کار قرار گرفته است.

 این مقام مسئول اضافه کرد: برای اجرای موفق این طرح نظارتی، هماهنگی لازم میان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، ادره صمت، اتاق اصناف و سایرادارات ذیربط شکل گرفته ‌است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار