تاریخ انتشار: شنبه 18 تیر 1401 | 09:21 ق.ظ
لاشه دو خرس قهوه ای در مرودشت پیدا شد
لاشه دو خرس قهوه ای در مرودشت پیدا شد به گزارش سلام مرودشت و به نقل از ایرنا رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت گفت: لاشه دو خرس قهوه ای که ظاهرا بر اثر شکار غیرمجاز تلف شده‌اند در روستای ده دامچه این شهرستان کشف شد.  محمدزمان سلطانی روز پنجشنبه در این باره افزود: در پی دریافت گزارشی از سوی همیاران محیط زیست […]

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از ایرنا رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت گفت: لاشه دو خرس قهوه ای که ظاهرا بر اثر شکار غیرمجاز تلف شده‌اند در روستای ده دامچه این شهرستان کشف شد. 

محمدزمان سلطانی روز پنجشنبه در این باره افزود: در پی دریافت گزارشی از سوی همیاران محیط زیست شهرستان مرودشت مبنی بر مشاهده لاشه دو  خرس قهوه ای در حوالی باغی در روستای ده دامچه ماموران اجرایی در محل حاضر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت ادامه داد: احتمال دارد شکار دو  خرس اتفاق افتاده و به نظر می رسد یکی از خرس ها که زخمی بوده حین فرار از بین رفته و دیگری سوزانده شده است. 

سلطانی با اشاره به اینکه سوزاندن لاشه شکار یکی از راه‌های از بین بردن اثر جرم توسط شکارچیان غیر مجاز است اضافه کرد: تحقیقات محلی برای یافتن متخلفین ادامه دارد و به محض دریافت اخبار تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار