تاریخ انتشار: شنبه 11 تیر 1401 | 10:57 ق.ظ
برداشت زود هنگام سیب زمینی در مرودشت آغازشد
برداشت زود هنگام سیب زمینی در مرودشت آغازشد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز برداشت سیب زمینی از ۹۰ هکتار مزارع سیب زمینی در این شهرستان خبر داد . به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: پیش بینی می شود ، سه هزار و  ۶۰۰ تن سیب زمینی تولید و […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز برداشت سیب زمینی از ۹۰ هکتار مزارع سیب زمینی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: پیش بینی می شود ، سه هزار و  ۶۰۰ تن سیب زمینی تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی شود.

امیریان با اشاره به اینکه برداشت معمول این محصول در شهریور ماه انجام می‌شود، تصریح کرد: برداشت سیب زمینی خارج از فصل از اوایل تیر ماه آغاز شده است و تا اواخر همین ماه ادامه دارد.

او با بیان اینکه کشت معمول سیب زمینی در بهمن و اسفند ماه انجام می‌شود، ابراز کرد: کشت زود هنگام این محصول در پاییز سال گذشته صورت گرفته است.

این مقام مسئول افزود: کشت زود هنگام این محصول  ضمن استفاده از بارش‌های احتمالی در پاییز و زمستان و صرفه جویی در مصرف آب زودرسی محصول را نیز در پی دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اضافه کرد: ارقام سیب زمینی تولید شده عمدتا از ارقام متناسب با اقلیم منطقه و شامل بامبا، جیلی، کلمبا و سیلوانیا است، به دلیل کیفیت بالا بازارپسندی خوبی دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار