تاریخ انتشار: سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 | 11:53 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:نامگذاری روزروابط عمومی نشان دهنده اهمیت جایگاه این روز است
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:نامگذاری روزروابط عمومی نشان دهنده اهمیت جایگاه این روز است معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه انعکاس میزان عملکرد و فعالیت سازمان ها و ادارات مختلف و برقراری ارتباطات دو سویه برون و درون سازمانی از مهمترین نیاز یک سازمان متعالی است، گفت: وظیفه خطیر آگاهی بخشی و شفاف سازی بر عهده روابط عمومی است.به گزارش سلام مرودشت و به […]


معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه انعکاس میزان عملکرد و فعالیت سازمان ها و ادارات مختلف و برقراری ارتباطات دو سویه برون و درون سازمانی از مهمترین نیاز یک سازمان متعالی است، گفت: وظیفه خطیر آگاهی بخشی و شفاف سازی بر عهده روابط عمومی است.
به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت : منصور امیریان افزو.د: هر واحد تولیدی، سازمان دولتی و یا بخش خصوصی به منظور آگاهی بخشی در راس آن به یک روابط عمومی قدرتمند نیاز خواهد داشت.

او گفت: روابط عمومی به عنوان ابزار مهم در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی نقش اساسی دارد و خوشبختانه در جامعه کنونی روابط عمومی به جایگاه واقعی خود دست یافته است و مورد حمایت و نگاه ویژه مدیران قرار گرفته است.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت ابراز کرد: امروزه با توجه به تبادل سریع اطلاعات در فضای مجازی و دسترسی آسان و سریع به اطلاعات نقش روابط عمومی بسیار پررنگ تر شده است.
وی ضمن تبریک به همه فعالان و روابط عمومی های ادارات تابعه یادآور شد: نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده اهمیت و جایگاه و نقش روابط عمومی در ادارات و سازمان هاست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار