تاریخ انتشار: دوشنبه 15 فروردین 1401 | 11:56 ق.ظ
توزیع اقلام تنظیم بازار ویژه ماه رمضان در مرودشت آغاز شد
توزیع اقلام تنظیم بازار ویژه ماه رمضان در مرودشت آغاز شد معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان  ۴۲۵تن اقلام مورد نیاز مردم شامل مرغ منجمد، انواع برنج و شکر در قالب طرح تنظیم بازار در این شهرستان در بین شهروندان در حال توزیع است. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان […]

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان

 ۴۲۵تن اقلام مورد نیاز مردم شامل مرغ منجمد، انواع برنج و شکر در قالب طرح تنظیم بازار در این شهرستان در بین شهروندان در حال توزیع است.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد:

این اقلام شامل۲۷ تن مرغ منجمد با قیمت بیست  هزار تومان، ۱۸۰ تن برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و پانصد تومان، ۱۳ تن برنج پاکستانی با قیمت ۲۰ هزار و پانصد تومان، ۱۰۹تن برنج تایلندی با قیمت ۱۲  هزار و ۵۰۰ تومان  و ۹۶  تن شکر با قیمت ۱۴ هزار تومان در حال توزیع است.

او بیان کرد:  اقلام مذکور به منظور حمایت از مصرف کنندگان تهیه شده و در اختیار واحدهای صنفی این شهرستان قرار گرفته است.

 این مقام مسئول با بیان اینکه با توزیع مرغ منجمد، قیمت مرغ گرم در برخی فروشگاه ها کاهش یافته است، تصریح کرد: عرضه و توزیع این اقلام به منظور تعادل و تثبیت قیمت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان در فروشگاه ‌های منتخب ادامه دارد.

امیریان با تاکید بر اینکه اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غذایی به صورت مستمر بر بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی نظارت دارد، افزود: با فعالیت این قرارگاه در حال حاضر شاهد آرامش و ثبات در بازار هستیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار