تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 اسفند 1400 | 11:00 ق.ظ
توصیه های نوروزی رئیس پلیس راهور شهرستان مرودشت به همشهریان
توصیه های نوروزی رئیس پلیس راهور شهرستان مرودشت به همشهریان به گزارش سلام مرودشت، سرهنگ داریوش اکبری رئیس پلیس راهور شهرستان مرودشت گفت: «با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و شروع سفر‌ها ، در راستای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی رعایت نکات ذیل توصیه می‌شود که از همه همشهریان عزیز تقاضا داریم نسبت به رعایت این موارد اقدام کنند.: ۱- سرعت و سبقت غیر مجاز، […]

به گزارش سلام مرودشت، سرهنگ داریوش اکبری رئیس پلیس راهور شهرستان مرودشت گفت: «با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و شروع سفر‌ها ، در راستای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی رعایت نکات ذیل توصیه می‌شود که از همه همشهریان عزیز تقاضا داریم نسبت به رعایت این موارد اقدام کنند.:

۱- سرعت و سبقت غیر مجاز، تجاوز به چپ، عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو در هنگام رانندگی از مهمترین علل سوانح رانندگی هستند و باید با رعایت مولفه های مذکور از حوادث رانندگی جلوگیری کنیم.

۲- بزرگترین حوادث همیشه در اثر کوچکترین بی احتیاطی‌ها به وقوع می‌پیوندد.

۳- اکثر تصادفات در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر‌ها برای سریع رسیدن به مقصد رخ می‌دهد پس ایمن برانید تا بدون هیچ حادثه ای به مقصد برسید.

۴- افرادی که در هنگام رانندگی با گوشی تلفن همراه صحبت می‌کنند توانایی حرکت روی یک خط مستقیم را ندارند و این امر یکی از مهمترین عوامل بروز تصادفات است.

۵- بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی برای راننده و کلیه سرنشینان ضروری است و در هنگام وقوع حوادث ترافیکی در جاده میزان صدمات وارده به اعضای بدن را تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.

۶- احتیاط در رانندگی را فراموش نکنیم و از اشتباهات دیگران عبرت بگیریم. ودرپایان اظهار داشتند تخلفات حادثه ساز ورانندگی پرخطر در ایام تعطیلات نوروز خط قرمز پلیس میباشد خودروهایی که در این زمینه متوقف میشوند علاوه براینکه ۲۰روز در پارکینگ توقیف میگردند راننده نیز جهت سیر مراحل قانونی به مرجع محترم قضایی معرفی خواهند شد و نمره منفی برابر تخلف صورت گرفته در گواهینامه رانندگی راننده ثبت خواهد شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار