تاریخ انتشار: شنبه 30 بهمن 1400 | 08:11 ق.ظ
وزیرکشاورزی برزیل از مرودشت بازدید کرد
وزیرکشاورزی برزیل از مرودشت بازدید کرد ترزا کریستینا وزیر کشاورزی برزیل در رأس یک هیأت متشکل از بخش دولتی و خصوصی از مزودشت بازدید کرد و در تخت جمشید مورد استقبال جلال رشیدی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. خبرنگار : ایمان شریفی –به گزارش سلام مرودشت ، ترزا کریستینا پیش از ظهر پنجشنبه برای آشنایی با توانمندی […]

ترزا کریستینا وزیر کشاورزی برزیل در رأس یک هیأت متشکل از بخش دولتی و خصوصی از مزودشت بازدید کرد و در تخت جمشید مورد استقبال جلال رشیدی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرنگار : ایمان شریفی –به گزارش سلام مرودشت ، ترزا کریستینا پیش از ظهر پنجشنبه برای آشنایی با توانمندی های استان فارس و شهرستان مرودشت ازاین شهرستان بازدید کرد.

در این سفر  پتروشیمی و مجموعه آثار باستانی تخت جمشید مورد بازدید قرار گرفت.

 لائو دمارگونسانس آگوئیا نتو سفیر کشور برزیل در ایران، محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی جلال رشیدی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد زارع بخشدار مرکزی شهرستان ، منصور امیریان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت نیز در این بازدید ها وزیر کشاورزی برزیل را همراهی کردند.

ترزا کریستینا وزیر کشاورزی برزیل به دعوت رسمی سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی روز چهارشنبه وارد ایران شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار